محصولات جدید 28

ادکلن مردانه پگاسوس مارلی ریو Pegasus
عطر ادکلن مردانه پرفیومز د مارلی پگاسوس محصول سال ۲۰۱۱ برند مارلی که با رایحه ی گرم و شیرینش از همان ابتدای ورودش به دنیای عطر مورد استقبال زیادی قرار گرفت و طرفداران زیادی را نیز از آن خود نمود. نام محصول برگرفته از اسم اسب افسانه ای یونان که نمادی از قدرت و سرعت است، می باشد. یکی از ویژگی های بارز این عطر مردانه، ماندگاری فوق بالای آن می باشد و رایحه ی آن را میتوان در دسته ی رایحه های شرقی سرخس گونه طبقه بندی کرد. این محصول نمادی از مردی قدرتمند، متفکر و عمیق است که مورد پسند اکثریت و هر سن و سالی می باشد. در مسیر بویایی این عطر باشکوه و مجلل ابتدا ترکیب ترنج و گل آفتاب پرست به استقبال شنونده آمده و بدنبال آن در ادامه ی راه با گل های بنفشه، یاسمن و بادام دنبال شده و در پایان راه با عنبر سائل ، وانیل و چوب صندل سفید ماندگار میشود و نهایتا دست در دست هم منحصر بفرد ترین محصول مارلی را ایجاد نموده اند. محصولی که به جرات میتوان از نظر ساختاری چه رایحه و چه شکل بطری به آن کاملترین امتیاز را داد. ...
مکعب های آموزش ریاضی چینه 20 تایی
مکعب های چینه یکی از ابزارهای اصلی آموزش ریاضیات به صورت پایه ای است. این مکعب ها از شش طرف قابلیت اتصال به همدیگر را دارند.
برخی از کاربرد های چینه:
درک مفاهیم اعداد
درک مفهوم جمع ، تفریق ، ضرب و تقسیم
نمایش پایه عدد و ارزش مکانی
لازم به ذکر است در کتاب جدید ریاضی اول دبستان ( ویرایش سال 1390) از مکعب های چینه به عنوان یکی از وسایل آموزشی ریاضی نام برده شده و کاربرد آموزش چینه مورد تایید رسمی آموزش و پرورش نیز قرار گرفت است. این مجموعه در بسته های 20 و 40 تایی ارائه شده است. اگر آموزش مفاهیم ریاضی در قبال بازی برای کودکان میسر شود، روند آموزش را جذاب تر خواهد کرد. کار با ابزارهای گوناگون جهت آموزش مفاهیم همواره میزان درک کودک را از آنها بالا برده و روند آموزش را بهبود می بخشد.
این وسیله جالب ترین لوگو و بهترین وسیله برای آموزش ریاضیات محسوب می شود.
برای خرید بالای 10 عدد با این جانب در تماس باشید.
...
آموزش کسب درآمد بالای 200 هزار تومان درماه فقط با یک گوشی موبایل
شاید آموزش کسب درآمد بالای 200 هزار تومان درماه، بیشتر شبیه به یک رویا برایتان به نظر برسد اما خدا را شکر این یک حقیقت است نه رویا.شما می توانید ساعاتی که در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام می گذرانید را به پول نقد تبدیل کنید.
از اولین باری که سعی کردم مهارت های کسب درآمد و پولسازی از اینترنت را به علاقمندان یاد بدهم 7 سال می گذرد. از همان روزها مهمترین دغدغه فکری من این بود تا حتی افرادی که هیچ تجربه و مهارتی از کار با کامپیوتر و اینترنت هم ندارند بتوانند برای خودشان کار کنند و به درآمدهای خوب از اینترنت برسند.
در طی چند سال اخیر با ورود شبکه های اجتماعی و همه گیر شدن گوشی های هوشمند خدا را شکر این فرآیند خیلی ساده تر از قبل شده و حداقلش این است که با یادگیری یک سری تکنیکهای ساده تقریبا هر کسی که ذره ای علاقمند به این زمینه باشد می تواند با استفاده از یک گوشی موبایل و شبکه های اجتماعی برای خودش کار کند و به درآمد بالای 200 هزارتومان ماهیانه برسد.
برای خیلی ها شاید این رقم اندک و برای برخی واقعا زیاد باشد اما حرف من سر این است که این درآمد محرک خیلی قوی می تواند باشد برای کسانی که واقعا به این کار علاقمند هستند تا به واسطه همین کار ساده شروع کنند به ایجاد کسب و کارهای قدرتمند و شخصی که بین 1.000.000 تا 3.000.000 تومان در ماه (یک تا سه میلیون در ماه)، درآمد داشته باشند.
بنابراین هرآنچه را که تاکنون درباره کسب درآمد از اینترنت شنیده اید را فراموش کنید، این بار بدون نیاز به کامپیوتر و سخت افزارهای گران قیمت و تنها با یک گوشی موبایل به شما یاد می دهم چطور از همین امروز شروع به ایجاد یک کسب و کار آنلاین کنید و به درآمد بالای 200 هزارتومان در ماه (برای شروع) برسید.
این دوره مناسب چه کسانی است؟
افرادی که یک گوشی هوشمند و دسترسی به اینترنت دارند و وقت زیادی را در شبکه های اج ...
ادکلن وود قهوه ای ریو مردانه
عطر ادکلن هی وود مردانه-قهوه ای-He Wood، توسط شخصی به نام Daphne Bugey با رایحه ای تند، تلخ و چوبی مخصوص فصل بهار روانه ی بازار گردید. این عطر رایحه ای از جنگل ، طبیعت و چشم اندازهای طبیعی را دارد و بسیار خاص ، سنگین ، قوی و فوق العاده می باشد.احساس بودن در جنگل با نم باران و بوی چوب درختان صنوبر را با رایحه ای از عطر وود قهوه ای تجربه کنید. عطر وود قهوه ای ملایم و تلخ برای آقایانی است که از بوی تند لذتی نمیبرند، و همیشه غرق در افکار رویایی بوده و تمام انتظارشان از یک عطر، احساس آرامشی است که از بوی عطر به آنها القا می شود. وود قهوه ای یکی از پر فروشترین عطر شرکت ریو می باشد، که خواهان زیادی به خصوص در نسل جوان دارد.روی شیشه‌ی شفاف He Wood نام آن را که با رنگ سیاه چاپ شده، به‌خوبی می‌توانید ببینید. مایع بی‌رنگ درون بطری، از روی شیشه‌ی آن به‌وضوح دیده می‌شود. دور شیشه‌ی He Wood توسط یک قاب چوبی که نماد این عطر به‌حساب می‌آید، احاطه شده است. در بطری به رنگ سیاه بوده و تضاد جالبی را با ترکیب کلی شیشه ایجاد می‌کند. وقتی دیسکوارد هی وود را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری کنید، خیلی سریع متوجه بوی گل بنفشه و برگ آن خواهید شد. این ترکیب گیاهی و خنک، در شما و کسانی که این بو را استشمام می‌کنند احساس آرامش و تمرکز بالایی ایجاد می‌کند. در ادامه و با گذشت زمان، متوجه جانشینی نت‌های میانی به‌جای نت‌های آغازی خواهید شد. این نت‌ها از چوب سدر و علف وتیور تشکیل شده‌اند. این ترکیب دوگانه، خنکی و شیرینی ملایمی را ایجاد می‌کند. با استشمام این ترکیب، احساس حضور در جنگل‌های انبوه و بکر استوایی را تجربه خواهید‌کرد. پس از مدتی، نت‌های پایانی با وجود مشک، عنبر و چوب درخت صنوبر، جای نت& ...
گردنبند سنگی رومانتویی طرح جغد طوسی
گردنبند رومانتویی جغد طوسی متشکل از سنگ های عقیق، مروارید و مرجان با طراحی منحصر به فرد فروشگاه زیورآلات دست ساز نارسنگ به شما عزیزان ارائه می شود. خواص مروارید:برای تقویت چشم، معده و روده موثر بوده و سبب لطافت روح و از بین رفتن غم و ضعف روحی می شود. خواص عقیق:عقیق سنگی است که آن را حرز و حامی انسان در مقابل بلایا و حوادث به ویژه در جنگ ها می شمارند و برای افزایش درآمد و رونق کسب و کار و آسان شدن کارها بسیار مفید است.عقیق اثری فراوان دارد و علاوه بر زدودن انرژی های منفی از محیط، سبب پاکسازی هاله ای از انرژی های منفی می شود.هم چنین عقیق برای تعالی روحی و شادابی و آرامش آن و بر طرف شدن غم و غصه و ناراحتی های روحی بسیار موثر است. خواص گارنت:اعتماد به نفس را بالا می برد، سر درد را کاهش می دهد. آویختن این سنگ به گردن برای بیماران قلبی، تصویه خون و تنظیم فشار خون مفید است و مانع از لخته شدن خون در بدن می شود، در درمان ناتوانی های جنسی بسیار تاثیر دارد. ...
فروشگاه آماده و کامل اینترنتی (فروشگاه هوشمند)
با خرید پکیج آماده و کامل فروشگاه اینترنتی، شما خواهید توانست، یک سایت فروشگاهی با صدها محصول آماده را مدیریت کنید و با جذب مشتری برای محصولات، کسب درآمد کنید. شما نیاز به ثبت هیچ محصولی ندارید و یک فروشگاه کامل را در اختیار می گیرید. همه محصولات فعال مسبی همراه با لینک بازاریابی شما در سایت شما قرار داده می شود (مشابه فروشگاه مسبی). شما می توانید با مدیریت آن سایت، کسب درآمد کنید.نمونه یک سایت فروشگاهی (فروشگاه هوشمند): http://azmayesh.masbi.comچرا هوشمند: زیرا سایت شما خودش به صورت هوشمند، تغییرات محصولات خود را به روز رسانی می کند.راه اندازی سایت فروشگاهی هوشمند چه مزایایی دارد؟1) سایت فروشگاهی مشتمل بر همه محصولات موجود در مسبی است (صدها محصول). همه محصولات به صورت کامل در فروشگاه هوشمند قرار داده می شود بنابراین فروشگاه شما مستقل از مسبی باز می شود و سرعت لود آن بالا خواهد بود. به یکباره همه محصولات مسبی بر اساس لینک بازاریابی خود شما در فروشگاه هوشمند شما قرار داده می شود. پس از راه اندازی فروشگاه هوشمند خود، فقط کافی است وارد پنل مدیریتی آن شوید و نام کاربری خود را در بخش مربوطه ثبت کنید تا همه لینکها به صورت اتوماتیک برای شما تنظیم گردد.2) در هر زمان که مایل باشید می توانید فقط با یک کلیک محصولات و محتویات مهم سایت خود را آپدیت کنید. (کاملا اتوماتیک) محصولات سایت شما هر روز با اولین بازدید از صفحه اول سایتتان آپدیت هوشمند می شود.3) بازدیدکنندگان سایت شما قدرت جستجو در محصولات سایتتان را خواهند داشت دقیقا مثل مسبی. زیرا سایت شما بخش فروشگاه مسبی را کاملا در اختیار خواهد داشت.4) فروشگاه شما پنل مدیریتی پیشرفته ای دارد و امکانات خوبی برای آن در نظر گرفته شده است. پنل مدیریتی سایتتان به شما این امکان را می دهد که محصولات مورد نظرتان را غیر فعال کنید و یا فعال نمای ...
موزر شارژی اصلاح استالیون ساخت ژاپن
یکی از وسایلی که همیشه مورد استفاده آقایان است موزر می باشد.اکثر ماشین های اصلاح موزر با برق کار می کنند و ضرورت وجود برق یک عیب برای آنها به حساب می آید.موزر شارژی استالیون یک موزر بسیار قوی ساخت ژاپن می باشد که می خواهیم به شما معرفی کنیم:ویژگی های ماشین اصلاح شارژی استالیون:- مدل دستگاه HT-1870 می باشد.- موزر استالیون یک موزر شارژی با تیغه های فولادی تیز است که از یک عدد باطری قابل شارژ لیتیومی تغذیه می کند و بسته کامل آن شامل موارد زیر است:موزر استالیونشانه تنظیم کننده مقدار کوتاهیسیم شارژ جهت اتصال به برق شهریروغن روان کنندهبرس تمیز کنندهبروشور استفاده از دستگاهشما می توانید از این ماشین موزر شارژی برای کوتاهی و اصلاح مو، خط انداختن اطراف مو، کوتاهی موهای بدن، کوتاهی و اصلاح ریش و خط انداختن ریش استفاده کنید.نکته مهم در استفاده از دستگاه:حتما برای اولین بار استفاده، موزر را برای 16 ساعت زیر شارژ قرار دهید.هر 2 ماه یک بار با استفاده از از روغن روانکاری جهت بهبود کارکرد آن، موزر را روغنکاری کنید.این موزر از جنس اورجینال استالیون می باشد و کیفیت آن تضمین می شود.پشت موزر Made in Japan حک شده است. ...
دستگاه پخت تخم مرغ به حالت نیمرو، عسلی، آب پز و بخار پز egg cooker
تخم مرغ پز برقی چند کاره egg cooker، وسیله ای جالب و کاربردی است. تخم مرغ یکی از خوراکی های محبوب دنیاست که به روش های گوناگون پخته می شود.شما تخم مرغ را به شکل های مختلف مانند نیمرو، آب پز، عسلی، بخار پز میل می کنید که هر کدام لوازم مخصوص به خود را نیاز دارد مانند ماهیتابه برای نیمرو یا قابلمه برای آب پز کردن. تخم مرغ پز برقی چند کاره، همه این کارها را با هم برای شما انجام می دهد.
ویژگی های تخم مرغ پز چند کاره برقی اصل:1- لوازم و ویژگی های دستگاه شاملابعاد 18 در 22 در 17 سانتی متر و برق 220 ولت شهریمحفظه ایجاد گرما با المنت برقیپایه پلاستیکی متحرک نسوز تخم مرغ با ظرفیت 7 عددماهیتابه نچسب ثابت برای درست کردن نیمرو و ریختن آب در حالت آب پزدرپوش پلاستیکی نسوز به شکل تخم مرغی که روی تخم هایش خوابیده است.
پیمانه مخصوص میزان ریختن آب برای پخت در حالت های مختلف عسلی یا آب پزسوزن سوراخ کننده تخم مرغ در ته پیمانه آب (برای جلوگیری از شکستن احتمالی تخم مرغ ها هنگام پختن)دارای سیستم قطع کن خودکار هنگامی که پخت تخم مرغ کامل شده باشدپایه های داغ نشدنی برای قرارگیری روی میز
2- شما برای پخت آب پز یا عسلی کافی است که تخم مرغ ها را روی پایه مخصوص دستگاه تخم مرغ پز برقی چیده و میزان آب مشخص (که در دفترچه نوشته شده) را درون ماهیتابه زیرین بریزید و دستگاه را برای 10 دقیقه روشن کنید.3- برای نیمرو کردن تخم مرغ کافی است که تخم مرغ را درون ماهیتابه بشکنید و دستگاه را برای 10 دقیقه روشن نمایید که دقیقا کار ماهیتابه برقی را انجام می دهد.
4- شما با داشتن تخم مرغ پز برقی اورجینال در کمترین زمان ممکن از خوردن تخم مرغ در حالت های مختلف لذت می برید.5- شما می توانید از دستگاه پخت تخم مرغ برای پختن ذرت، قارچ و... نیز استفاده کنید.
6- این دستگاه دارای گارانتی شرکتی می باشد و با ن ...
تدبیر(365 نکته کاربردی در مدیریت،کسب و کار و تجارت)
کتاب الکترونیکی تدبیر حاوی 365 نکته کاربردی در زمینه مدیریت،کسب و کار و تجارت می باشد.اگر مدیر، بازاریاب،ویزیتور،فروشنده ، کارشناس فروش و صاحب کسب و کار هستید این کتاب حاوی نکات کاربردی،مفید و ارزشمندی است که می توانید در کسب و کار خود بکارگیرید و مورد استفاده قرار دهید.در این کتاب مطالب کاربردی و مهم مطرح شده است و از پرداختن به حاشیه دوری شده است.مشتری ذات هر کسب و کار و شریان حیاتی هر سازمانی می باشد از این رو سازمان ها می بایست در حفظ و نگهداری مشتری نهایت دقت و تلاش خود را به کار گیرند زیرا هیچ کسب و کار و سازمانی در این جهان وجود ندارد که بتواند بدون مشتری به حیات خود ادامه دهد.امیدوارم از مطالعه و خواندن این کتاب الکترونیکی لذت ببرید و با بکارگرفتن نکات مطرح شده در آن شاهد رشد کسب و کار خود در تمامی جوانب باشید. ...
قیف تاشو سیلیکنی آشپزخانه برای ریختن مایعات درون شیشه و بطری
قیف جادویی تاشو از جنس سیلیکن نرم و قابل انعطاف است که به راحتی تا می شود و به حالت تخت در می آید. هر وقت نیاز داشتید خیلی آسان حالت اولیه قیف پیدا می کند.در آشپزخانه استفاده از قیف برای ریختن مایعات درون شیشه و بطری همیشه لازم است.
با توجه به جمع و جور بودن آشپزخانه های امروزی قیف ها حجم زیادی از کشوهای کابینت آشپزخانه را اشغال می کنند.ما به شما یک محصول خلاقانه و کاربردی را پیشنهاد می کنیم که هم شیک و امروزی است و هم کمترین جا را در طبقات و کشوهای کابینت شما می گیرد.ویژگی های قیف تاشو سیلیکنی:قیف جادویی تاشو از جنس سیلیکن نرم و قابل انعطاف است که به راحتی تا می شود و به حالت تخت در می آید هر وقت نیاز داشتید خیلی آسان حالت اولیه قیف پیدا می کند.سایز این قیف آکاردئونی در حالت جمع شده کمتر از 2 بند انگشت و در حالت باز شده حدود 10 سانتی متر است.با توجه به جنس سیلیکنی این قیف به راحتی تمیز می شود و مانند قیف های پلاستیکی قدیمی جرم و کثیفی روی آن نمی ماند.شما می توانید قیف تاشو جادویی را با خیال راحت استفاده کنید و پس از استفاده آن را تا کرده و در کشو قرار دهید.این محصول در رنگ های متنوع ارائه می شود که در هنگام سفارش می توانید رنگ مورد نظر را در قسمت پیغام (آخرین مرحله ثبت سفارش) بنویسید.قیف های جاگیر و پلاستیکی قدیمی را کنار بگذارید و آشپزخانه خود را امروزی کنید.این محصول در دو رنگ قرمز و آبی پررنگ موجود می باشد.
برند این محصول: Sho می باشد.
...
دانلود جدول لیستوفر آرماتوربندی
جدول لیستوفر آرماتوربندی عموما جهت دانشجویان رشته ساختمان و اساتید و مهندسین کارگاههای ساختمانی و دفتر فنی مهندسین مشاور کاربرد فراوان دارد .برنامه لیستوفر آرماتوربندی تحت نرم افزار اکسل می باشد و شامل موارد زیر می باشد:1- محاسبه وزن کل آرماتور به تفکیک سایزبندی2-محاسبه وزن آرماتور به صورت کلی3-محاسبه طول میلگرد مصرفی پروژه به تفکیک سایزبندیلیستوفر چیست؟لیستوفر جدولی است که معمولاً برای آرماتور و سازه های فولادی تهیه می شود. مثلاً در نقشه های اجرایی سازه های بتنی لیستوفری از آرماتورها تهیه می شود. برای مثال، ذکر می شود که آرماتور نمره 8 با طول 160 سانتیمتر به چه تعداد به کار رفته و در نهایت طول کل را می دهد و برای آرماتور نمره 10 و ....یکی از کاربردهای لیستوفر، کمک به کارگاه آرماتوربندی برای قطع و خم آرماتورها می باشد. یکی دیگر از کاربردهای لیستوفر کمک به متره کننده می باشد.روش کار این برنامه فقط کافیست مطابق لیستوفر نقشه خود، اعداد را به روشهای زیر وارد نمائید:1-پوزهای آرماتور را در اولین ستون سمت چپ از بالا به پائین وارد نمائید( شماره پوز آرماتور) 2-در ستون دوم سایز میلگرد را به میلیمتر وارد نمائید مثلا نمره 12 3-در ستون سوم طول میلگرد از پوز مربوطه را وارد نمائید4-در ستون چهارم تعداد میلگرد از پوز مربوطه را وارد نماییدبعد از این مرحله مشاهده می نمائید که برنامه به صورت خودکار طول هر سایز میلگرد را در ردیف مربوطه نمایش خواهد داد و در پائین جدول نیز طول و وزن به تفکیک سایز میلگرد و وزن کلی تمام سایزهای مختلف نیز محاسبه می شود.سایزهای آرماتور محاسباتی از میلگرد 4 الی 32 می باشد.این برنامه یک جدول کامل و جامع جهت پیمانکاران ساختمانی جهت برآورد هزینه و مهندسین عمران جهت محاسبه وزن آرماتور پروژه خود به تفکیک و یا تهیه نقشه های ازبیلت بسیار کاربرد دارد. ...
دستگاه نگین زن دستی Bedazzeler
دستگاه نگین زن دستی برای طراحی با نگین روی شلوار، پیراهن، دامن، کمربند، دستکش، کلاه، کیف و... استفاده می شود.شاید برای همه ما اتفاق افتاده باشد که از طرح نگین روی شلوار، لباس، کیف و... که خریده ایم راضی نباشیم یا دوست داشته باشیم که طرح های جذاب تری روی آنها باشد. با داشتن نگین زن دستی این موضوع واقعیت پیدا می کند و شما می توانید روی همه پوشاک و لباس های خود نگین های زیبا داشته باشید.ویژگی های نگین زن دستی Bedazzler:1- این نگین زن خانگی دارای یک دسته اصلی و یک پایه است که نگین در سر دسته قرار گرفته و پایه در زیر وسیله ای که می خواهیم نگین بزنیم جای می گیرد و به راحتی نگین زدن را انجام می دهد.
2- دستگاه نگین زن دستی می تواند برای طراحی با نگین روی شلوار، پیراهن، دامن، کمربند، دستکش، کلاه، کیف و... استفاده شود.3- شما با داشتن نگین زن دستی اصل می توانید هر طرحی که دوست دارید را با نگین اجرا کنید و یا حتی کلمه یا مارکی را بنویسید!
4- وقتی یک بار لذت استفاده از نگینزن دستی را تجربه کنید و وسایل خود را با آن زیبا کنید آنرا به همه توصیه خواهید کرد.
5- به همراه وسیله نگین زن ده ها نگین زیبا نیز به عنوان هدیه همراه بسته ارسال می گردد.برند این محصول: Bedazzeler می باشد. ...
کیت رنگ مو آموس وان، رنگ کاپوچینویی
رنگ موی آموس وان رنگ موی دائمی است که قادر است رنگ موجود موها را تغییر داده، تیره تر یا روشن تر نماید. قدرت پوشش رنگ موی آموس وان برای موهای خاکستری عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است.روغن گیاهی، کراتین، نرم کننده و ویتامین c موجود در این رنگ مو سبب نرمی ،لطافت، درخشندگی و استحکام موها می گردد و از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می نماید.خصوصیات اصلی کیت رنگ مو آموس وان، رنگ کاپوچینویی:- درصد کراتین بالا- ماندگاری بسیار بالا- پوشش دهی پر قدرت در مقابل سفیدی موها- دارای عناصر معدنی همچون کلسیم ، فسفر و منیزیم- براق و درخشان با قویترین نرم کننده های طبیعی- درصد آمونیاک پایین که باعث می شود به مو آسیبی نرسد- بدون سایه های قرمزی و زردی همراه با رایحه ای بسیار ملایم- رنگ مویی جذاب و پر قدر ت با ویسکوزیته بالا ( خاصیت اکسیدان پذیری)- حاوی ویتامین E ، B ،C، امگا6 ، امگا3 ، روغن زیتون ، روغن بادام ، روغن نارگیل ، روغن آلوئه ورا ، روغن کنجد ، روغن کرچک ،جوانه گندم- این رنگ برپایه دکلره استشماره پروانه بهداشت رنگ مو گیاهی آموس وان : 56/16165شماره پروانه بهداشت اکسیدان گیاهی آموس وان : 56/16714نکته: قبل از مصرف دستکش مناسب بپوشید. برای رنگ کردن ابرو ها و مژه ها استفاده نشود. از تماس با چشم خودداری شود، در صورت تماس با چشم با آب فراوان شستشو دهید. دور از دسترس کودکان نگهداری شود. دور از نور خورشید و در جای خنک نگهداری شود .روش انجام تست حساسیت:این تست باید 48 ساعت قبل از رنگ کردن مو انجام شود. مقدار کمی از رنگ مو و اکسیدان را مخلوط کنید. سر بطری و تیوب را مجددا محکم ببندید. مخلوط را روی 1 سانتی متر مربع پوست دست در بالای آرنج خود بمالید، 30 دقیقه مکث نمایید و سپس شستشو دهید. ناحیه تست شده را 48 ساعت بعد بررسی کنید. اگر پوست شما نسبت به رنگ مو واکنشی نشان نداده است می توانید موهای خ ...
برچسب تزیین کردن تخم مرغ هفت سین طرح خروس
وقتی سال نو کم کم فرا می رسد هممون تو فکر آماده کردن یک سفره زیبا برای هفت سین خونه مون هستیم این هفت سین وسایل زیادی برای آماده کردن دارد که هر کدوم نماد یه چیز است.
یکی از وسایل ضروری و زیبای هفت سین که آماده کردن آن همه را به ذوق می آورد تخم مرغ هفت سین است. تخم مرغ نماد برکت و روزی و رونق سر سفره های هفت سین است.
قدیمها با ماژیک و آبرنگ تخم مرغها رو رنگ می کردند و طرح می انداختند اما امروزه مردم از روشهای جدیدتری استفاده می کنند.
ما برای تهیه تخم مرغهای زیبا به شما برچسب تخم مرغ رو پیشنهاد می دهیم. امسال سال خروس است و برچسبهای ما نماد خروس هستند.
ویژگیهای برچسب تخم مرغ طرح خروس:
این برچسبها بسیار با کیفیت هستند.
هر یک ورق از برچسبها برای رنگ آمیزی 6 تا تخم مرغ است.
روش کار با برچسبها :
تخم مرغها رو آبپز کنید بعد برچسبها رو از روی خط مشخص شده ببرید و تخم مرغها رو بین آنها قرار دهید و به مدت 5 ثانیه تو آب جوش فرو ببرید برچسبها به تخم مرغها می چسبد. طرح زیبا روی تخم مرغ شما ایجاد می شود.
تخم مرغ رنگی درست کنید و آنها رو به هم عیدی بدهید.این محصول ایرانی می باشد و نام آن رنگدونه است.این محصول به طور کلی رنگارنگ است و رنگ مجزایی برای انتخاب ندارد. ...
کیف پول کتابی عروسکی دخترانه بزرگ
کیف پول کتابی تعداد زیادی کارت بانکی ، ویزیت و اسکناس را در خود جای می دهد.کیف پول کتابی بسیاری از کارت ها و اسکناس را در خود جای می دهد در ابعاد کوچک و بزرگ و حمل راحتی دارد.از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است ، بدنه کیف از بهترین پارچه مقاوم ساخته شده است ، این روکش باعث می شود تا هم کیف سبک باشد و هم در مقابل ضربه و آسیب مقاوم باشد.ویژگی اصلی این کیف پول، جای دادن تعداد زیادی کارت بانکی ، کارت ویزیت و اسکناس در یک فضای کوچک و قابل حمل است ، تنها کافیست کیف را باز کنید و کارت هایتان را یکی یکی وارد آن نمایید ، می توانید در این فضاها کارت های ویزیت را هم قرار دهید ، در قسمت کناره ی کیف هم جای مناسبی برای اسکناس وجود دارد.پیشرفت علم و تکنولوژی تاثیر خود را در پیوندهای مالی ، رد و بدل پول و دیگر مسائل نیز نشان داده است ، امروزه کردیت کارت ها (کارت های اعتباری) ، کارت های بانکی ، کارت های دیجیتالی مترو ، حضور غیاب ادارت ، کارت های سلف دانشگاه ها پا به عرصه ی ظهور گذاشته اند و کمتر فردی پیدا می شود که ۱ یا چند مدل از این کارت ها را همراه خود نداشته باشد.البته استفاده از این کارت ها مشکلات را آسان کرده و کارها را سریع تر به پیش می برد ، اما همزمان مشکل دیگری را نیز ایجاد کرده و آن حمل و نقل این تعداد کارت است! هم از لحاظ کمبود جا برای کارت ها در کیف های معمولی و هم از لحاظ حمل ایمن کارت ها ، بهترین راه کار برای این مشکل طراحی کیف پولی بود که بتوان تعداد زیادی کارت را در آن به صورت ایمن جای داد ، کیف پولی که البته در ابعاد بزرگ و کوچک و به راحتی قابل حمل باشد.کیف کتابی کیفی جادار و شیک مناسب برای مجالس و مهمانی ها می باشد.کیف کتابی کیفی کوچک اما فوق العاده جا دارکیف پول کتابی راه حلی برای یک مشکل بزرگ و اساسیمناسب برای نگهداری کارت های عابر بانک، کارت های شناسایی و پولفوق العاده م ...
بانک اطلاعات فروشندگان پوشاک نوزاد و بچه گانه
محتویات بانک اطلاعات فروشندگان پوشاک نوزاد و بچگانه کشور این مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 136 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند.این فایل، حدود 2040 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی - نام مدیر - تلفن - استان - شهر - آدرس نوشته شده است.آدرس و شماره تلفن ثابت صنف فروشندگان پوشاک نوزاد و بچگانه کشور به تفکیک شهر و استان موبایل برخی ار فروشندگان عنوان فروشگاه نام فروشنده نوع فایل : PDF صحت اطلاعات : 70% تا 75% بروزرسانی تا اردیبهشت سال 1393 میباشد اگر فروشنده عمده فروشندگان پوشاک نوزاد و بچگانه کشور هستید.اگر بازاریاب عمده محصولات فروشندگان پوشاک نوزاد و بچگانه کشور هستید.اگر به فروش بیشتر فکر میکنید.بازاریابی تلفنی بهترین روش برای فروش محصولات میباشد. با دریافت این گنجینه تجارت خود را متحول کنید.کسب و کار خود را متحول کنید 10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی 1- سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید. 2- نباید مشتری را معطل بگذارید. 3- در مواقع مهم بهتر است ایستاده صحبت کنید. 4- به منشی ها خیلی احترام بگذارید. 5- گفتگو کنید و متکلم وحده نباشید. 6- گوشی تلفن را درست در دست بگیرید. 7- یادداشت برداری کنید. 8- از زبان بدن در پشت تلفن استفاده کنید. 9- همیشه بعد از مشتری گوشی را بگذارید. 10- واژه |سلام| به کار ببرید و از گفتن |الو| حتی الامکان خودداری کنید. ...
دماسنج اتاق نوزاد فانتزی و دقیق
وقتی نوزادی تازه بدنیا می آید چگونگی نگهداری از او بسیار مهم است. نوزاد باید حتما در دمای مناسب در روزهای آغازین پس از تولد قرار گیرد. برای این کار بهتر است یک دماسنج دقیق تهیه کنید تا کاملا از دمای اطاق نوزادتان با خبر باشید و خیالتان راحت باشد.فروشگاه ما عرضه کننده دماسنج کودک است که علاوه بر دقت یک وسیله فانتزی برای اطاق کودک شماست.این دماسنج در بالای خود یک روبان دارد و شما می توانید آن را در اطاق کودک خود و یا هر جایی که خواستید نصب کنید.دماسنج کودک یه هدیه خوب برای نوزادان است.شما می توانید دماسنج کودک را به همراه قاب دندونی به عنوان یک پک نوزاد هدیه بدهید.مزیت های استفاده از دماسنج مخصوص اتاق نوزاد:شما با استفاده از این محصول می توانید به طور مداوم دمای اتاق نوزاد را چک کنید و در روزهای گرم و سرد سال مواظب دمای هوای اتاق کودک باشید. از لحاظ پزشکی دمایی که نوزاد در آن پرورش می یابد می تواند خصلت و خلق و خوی وی را در بزرگسالی بوجود آورد. برای مثال می شنویم که بعضی از افراد گرمایی یا سرمایی هستند. این موضوع به عدم کنترل دمای فضایی بوده که نوزاد در آن رشد کرده است. شما می توانید با کنترل اصولی دما از این موضوع جلوگیری کنید و سلامت دلبندتان را تضمین کنید.این محصول ایرانی است.رنگ این محصول صورتی است. ...
آبمیوه گیری دستی Parsina Magic Juicer مجیک جویسر پارسینا
آب پرتقال گیری مجیک جویسر پارسینا، مناسب برای انواع مرکبات (پرتقال، لیمو شیرین، نارنگی، لیموترش، گریپ فروت) سیب، انار، انگور، کیوی و...شما با داشتن آب پرتقال گیری دستی پارسینا می توانید در کمترین زمان آب مرکبات و میوه ها را بگیرید و نوش جان کنید.
گرفتن آب میوه ها و نوشیدن آب میوه علاوه بر خاصیت و ویتامین فراوانی که دارد یکی از لذت های محسوب می شود که هر کسی دوست دارد آنرا بصورت طبیعی در منزل امتحان کند. دستگاه هایی زیادی جهت گرفتن آب میوه به بازار آمده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. اما در اکثر آنها بعضی ایرادات مانند سنگینی یا جاگیر بودن و کارایی نداشتن را می توان مشاهده کرد. اکثر دستگاه هایی که به عنوان آب پرتقال گیری عرضه می شوند اگر برقی باشند سنگین و جاگیر هستند و اگر هم دستی هستند ضعیف و ناکارآمد. اما ما می خواهیم یک دستگاه آب پرتقال گیری چند کاره به شما معرفی کنیم که ساخت کشور عزیزمان ایران است و از نظر کیفیت درجه یک می باشد. با هم به ویژگی های آب پرتقال گیری پارسینا نگاه می کنیم:
- اندازه: ارتفاع 15 سانتی متر و قطر 11 سانتی متر- اجزا: سری نگهدارنده، پایه های سیلیکنی ضد لغزش، محفظه شفاف درجه بندی شده، صافی جداشدنی- آب میوه گیری دستی پارسینا از جنس مواد فایبرگلاس فشرده درجه یک و مقاوم ساخته شده است.- قابلیت : مناسب برای انواع مرکبات (پرتقال، لیمو شیرین، نارنگی، لیموترش، گریپ فروت) سیب، انار، انگور، کیوی و...- سازنده: شرکت پارسینا، ایرانضمانت: 6 ماه گارانتیمکانیزم عمل: بصورت دستی
طرز کار با آب پرتقال گیری پارسینا:
جهت گرفتن آب پرتقال و مرکبات کافی است آنها را از وسط دو نیم کنید. سپس نیمی از آنرا درون سری نگهدارنده گذاشته و بصورت دورانی روی صافی بچرخانید تا براحتی آب میوه درون محفظه پایینی بریزد. این آبمیوه گیری دستی نیاز به نیروی بیش از حد ندارد و در ف ...
طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت بازاریابی اینترنتی، ورژن 11 (خرید سورس)
طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به ما بسپارید و با آن کسب و کار خود را رونق بدهید. طراحی سایت فروشگاهی و سایت بازاریابی اینترنتی تخصص ماست.فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حیاتی ترین مسائل در بازار امروز می باشد زیرا می توانند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، سهم بازار را در این زمینه بگیرند. در فروشگاه اینترنتی که ما طراحی می کنیم، سیستم بازاریابی یا سیستم همکاری در فروش نیز وجود دارد، بنابراین اعضای سایت می توانند به ازای دریافت پورسانت، به تبلیغ و بازاریابی محصولات بپردازند. طراحی فروشگاه حرفه ای مبتنی بر سیستم بازاریابی و همکاری در فروش، طرحی متفاوت و اصولی برای کسب درآمد است. زیرا چه خودتان صاحب محصول(فروشنده) باشید چه قصد داشته باشید از فروشندگان دیگر استفاده کنید این سیستم نیاز شما را برطرف می کند. تمرکز شما بر مدیریت سیستم خواهد بود، بنابراین می توانید کل زمان تان را برای داشتن سیستمی سودآور، برای خودتان، فروشنده و بازاریاب، صرف کنید. می توانید درآمد مناسبی داشته باشید، آن هم بدون تولید هیچ محصولی و درگیر شدن در مراحل مختلف فروش. با این روش، بازاریاب های شما معرفی کننده کالا یا خدمات ارائه شده در سایت فروشگاهی شما خواهند بود و تمامی مراحل ثبت سفارش اتوماتیک انجام می شود. روشهای کلی درآمدزایی سایت شماA) شما می توانید با استفاده از یک سیستم بازاریابی پیشرفته، مشتریهای فراوانی برای محصولات و خدمات خود جذب نمایید و موجب افزایش فروش محصولات و یا خدمات خود شوید.B) شما می توانید فروشندگان مورد اعتماد خود را به سایت دعوت کنید تا محصولاتشان را ثبت کنند. همچنین با جذب بازاریابهای متعدد به سیستم، امکان یافتن مشتری برای محصولات فروشندگان و در نتیجه سود خود را فراهم آورید.C) شما می توانید مدیریت یک دایرکتوری(فهرست سایتها) را به عهده بگیرد.D) با افزایش ر ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.