محصولات جدید 27

جاکنترلی رومبلی سینی دار
یکی از مواردی که همیشه برای همه ما پیش می آید گم کردن کنترل های تلوزیون، DVD پلیر و گیرنده هاست.
همچنین وقتی ما در حال تماشای تلویزیون هستیم شاید دوست داشته باشیم که چیزی بخوریم و یا موبایل، عینک و یا روزنامه خود را نیز به همراه داشته باشیم.همه این مسائل با جاکنترلی رو مبلی آرم رست حل می شود.ویژگی های جا کنترلی رو مبلی اورجینال:1- جای کنترل رومبلی از جنس برزنت قابل شستشو می باشد که دارای ویژگی های زیر است:
الف) دارای 6 عدد جیب پاکتی برای قرار دادن کنترل، عینک، موبایل، خودکار، تلفن بیسیم، شانه و..ب) دارای 2 عدد جیب بزرگ برای قرار دادن مجله، روزنامه، کتاب و...پ) دارای سینی برای گذاشتن لیوان نوشیدنی، ظرف میوه و خوراکی
پ) مناسب برای همه نوع مبل راحتی یا کلاسیک و استیلت) دارای ابعاد 30 سانتی متر (طول) * 17 سانتی متر (عرض) * 20 سانتی متر (ارتفاع)
2- شما با داشتن این جاکنترلی چند کاره دیگر دنبال کنترل تلویزیون نمی گردید و همه لوازم خود مثل عینک، موبایل، روزنامه، کتاب و... را یک جا دارید.3- شما اگر می خواهید هنگام نشستن روی مبل چیزی بخورید یا بنوشید، به جای قرار دادن یک میز کوچک یا عسلی جلوی مبل از سینی جاکنترلی همه کاره استفاده می کنید.
4- کافی است یک بار از جای کنترل تلویزیون Arm Rest Organizer استفاده کنید آنگاه آنرا به همه دوستان و آشنایان توصیه خواهید کرد.دیگر دنبال کنترل تلویزیون نگردید و از شر پخش و پلا شدن کنترل ها راحت شوید.
...
ظرف غذای دسته دار دو جداره مخصوص نگهداری غذا
ظرف غذای دو جداره lunch box یک ظرف نگهدارنده که برای همه نوع مواد غذایی کاربرد دارد. ظرف غذای 2 جداره مخصوص نگهداری غذا یک ظرف غذای بسیار کاربردی و مفید می باشد.
ویژگی های ظرف 2 جداره غذا:1- این ظرف شامل یک محفظه دو جداره استیل و فایبرگلاس با حجم 0.7 لیتر است که تا ساعت ها دمای غذا را ثابت نگه می دارد و دارای مشخصات زیر است:- سوپاپ اطمینان جهت خارج نمودن هوای داخل ظرف- دارای واشر مخصوص جهت جلوگیری از ریختن مواد غذایی مانند سوپ، آش، خورشت و...- دارای 2 عدد دستگیره محکم برای حمل و نقل- دارای 2 عدد قفل محکم جهت باز نشدن درب ظرف2- شما می توانید ظرف دو جداره غذا را برای انواع غذاها مانند پلو خورشت، آش و سوپ، انواع سالاد و... استفاده نمایید.3- این محصول به عنوان یک ظرف غذای اداری، یا ظرف غذای سفری برای کسانی که غذای خود را به بیرون از منزل می برند و یا حتی بچه ها و کودکان برای بردن غذا بسیار مفید است.4- با توجه به ظاهر شیک و رنگ های زیبای این ظروف 2 جداره نیازی به بسته بندی و پوشاندن ظروف مواد غذایی که سرکار یا پیک نیک و سفر می برید نخواهید داشت.دیگر با ظروف دو جداره غذای قدیمی خداحافظی کنید و از این محصول لذت ببرید.اگر یک بار از این محصول استفاده کنید تا آنرا به همه دوستان و آشنایان خود توصیه خواهید کرد.دارای بسته بندی شیک و کادویی مخصوص هدیه برند این محصول:Hengli می باشد. ...
نورمن فاستر – تحقیق و پروژه درس اصول و مبانی معماری و شهرسازی
در این مطلب به طور نسبتا فشرده و جامع به زندگی و خصوصا زندگی حرفه ای معمار برجسته نورمن فاستر پرداخته شده.سبک کاری و سبک معماری مورد توجه وی بررسی گردیده استاشکال و فرم ها و مصالح مورد علاقه وی بررسی شده استبرخی از آثار وی بررسی و معرفی گردیده اندسال ساخت هر اثرش و توضیحات در مورد آنها به تفصیل ذکر شده .در ضمن منابع تحقیق هم بطور کامل ذکر شده انددروس اسما کم ارزشی مثل اصول و مبانی معماری و شهرسازی می توانند برای بالا کشیدن معدل دانشجو اثربخش باشند و تجربه شده تحویل تحقیق های بدین گونه حتی بدون درخواست استاد در نمره بشدت اثربخش می باشد . با پرداخت کمترین هزینه معدل خود را بالا بکشیدفرمت فایل : DOCتعداد صفحات : 19قابل ویرایش ...
پولیش خشگیر آلمانی سوناکس SONAX مخصوص خودروهای آبی
پولیش واکس رنگی سوناکس SONAX با داشتن رنگدانه های آبی، خش های روی بدنه خودرو را پوشش میدهد. با استفاده از این پولیش خشگیر آلمانی به سادگی میتوانید خش های بروی بدنه خودرو را برطرف نمائید.پولیش واکس رنگی SONAX علاوه بر از بین بردن خش های روی بدنه خودرو بدلیل داشتن واکس کارنابای طبیعی (با استفاده از تکنولوژی نانو) نوعی فیلم محافظ برروی بدنه خودرو ایجاد میکند که سطح بدنه خودرو را از زیانهای ناشی از اشعه نور خورشید در امان قرار میدهد و به آن درخشش و براقیت فوق العاده ای می دهد.به عنوان دیگر شما با استفاده از این محصول پولیش، حفاظت رنگ و واکس خودرو را در یک حرکت انجام میدهید.طریقه مصرف: اتومبیل را بشویید بطری را به خوبی تکان داده و با پارچه ای نرم بر روی بدنه خودرو بمالید و پس از مدت کوتاهی با پارچه ای تمیز پاک نمائید.توجه داشته باشید این کار را بدور از تابش مستقیم نور خورشید و حرارت زیاد انجام دهید.محصول شرکت SONAX آلمان متناسب برای انواع خودروهای تولید داخل و خارج از کشور (انواع رنگهای آبی)به همراه یک قلم خشگیر مخصوص SONAX (اشانتیون)کسب اطلاعات بیشتر www.sonax.comکالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال می شود. نحوه ارسال:پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران 24 ساعت و در شهر های دیگر 48 ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد. ...
برنامه انبارداری پادگان با اکسس
پروژه ای ساده (با معماری Desktop) با فرمت اکسس 2003 که قابل استفاده در نسخه های جدیدتر نیز می باشد. پروژه، برنامه ای کامل بوده و می تواند به عنوان یک برنامه ساده انبارداری نیز به کار رود. سورس برنامه باز بوده و امکان اعمال تغییرات و ارتقاء نیز وجود دارد.
جهت مشاهده تصاویری از محیط برنامه روی لینک های زیر کلیک کنید:
فروشنده فایل در سایت حاضر، طراح و برنامه‌نویس آن نیز می‌باشد.
تصویر یک تصویر دو تصویر سه
اجزای برنامه:
جداول(Table):
قطعات خودرو
اسامی خودروها
محل جاسازی قطعات در انبار
یگان ها
تعمیرکاران
کاربرد خودروها
حکم کار
جزئیات حکم کار
ورود و خروج قطعات به انبار
جزئیات ورود و خروج قطعات
پرس و جوها(Query)
پرس و جوی انبار(select query) که با ادغام رکوردها از سه جدول، رکوردست مورد نیاز فرم انبار را فراهم می کند.
پرس و جوی گزارش حکم کار که با استخراج رکوردها از شش جدول، برای تهیه گزارش حکم کار و ارسال رکوردست به گزارش (Report) حکم کار به کار می رود.
پرس و جوهای ساده قطعات، خودرو، محل قطعات،یگان و تعمیرکاران که برای تهیه رکوردست مورد نیاز زیرفرم(subFrom) در فرمهای مربوطه به کار می رود.
پرس و جوهایی که فقط رکوردهای شامل خروج یا ورود قطعات را نمایش داده و برای محاسبه تعداد ورود و تعداد خروج قطعات از انبار جهت محاسبه موجودی هر قطعه در فرم انبار به کار می‌رود.
فرم‌ها(Form):
فرم انبار که مشخصات قطعات، تعداد وارد شده به انبار، تعداد خروجی و موجودی هر قطعه را نمایش داده با امکان فیلتر کردن به سه شکل: نمایش همه، قطعات موجود، قطعات ناموجود در انبار.
فرم جستجوی قطعه برای جستجو بر اساس ورود حداقل یک حرف توسط کاربر. جهت یافتن قطعه ای شامل حروف وارد شده و انتخاب قطعه مورد نظر هنگام وارد کردن سند ورود/خروج قطعه و نیز حکم کار.
فرم جستجوی تعمیر ...
تویو ایتو معمار باد و ماشین - پروژه اصول و مبانی معماری و شهرسازی
در این مطلب به طور نسبتا فشرده و جامع به زندگی و خصوصا زندگی حرفه ای معمار برجسته تویو ایتو پرداخته شده.تویو ایتو «باد» را به عنوان شعارخود انتخاب کرده است ؛ بدون هیچ زیاده گویی ، معماری او به زیبایی باد را به تصویر می کشد .سبک کاری و سبک معماری مورد توجه وی بررسی گردیده است .سه ویژگی اصلی معماری وی ذکر شده است .
هندسه منحنی
ناپایدار، لحظه‌ای بودن 
مدل معماری بدون سازه
اشکال و فرم ها و مصالح مورد علاقه وی بررسی شده است.برخی از آثار وی بررسی و معرفی گردیده اند.خانه ناکانو هون ماچیسقف رستوران نوماد
پروژه سندای مدیاتک
Tower Of Windsساختمان میکیموتوو .......
در ضمن منابع تحقیق هم بطور کامل ذکر شده اند.دروس اسما کم ارزشی مثل اصول و مبانی معماری و شهرسازی می توانند برای بالا کشیدن معدل دانشجو اثربخش باشند و تجربه شده تحویل تحقیق های بدین گونه حتی بدون درخواست استاد در نمره بشدت اثربخش می باشد . با پرداخت کمترین هزینه معدل خود را بالا بکشید.فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایشتعداد صفحات: 26 ...
مدیریت ریسک در پروژه های عمرانی / نمونه موردی
موضوع پروژه : نیروگاه برق‌ آبی تلمبه ذخیره‌ای سیاه بیشه (1000 مگاوات)این محصول شامل 2 فایل با فرمت word (قابل ویرایش) در مورد بررسی مدیریت ریسک پروژه مذکور می باشد.فایل شماره 1 : تعداد صفحه : 23 / فرمت : wordشامل : - شرح کلی پروژه- ساختار شکست منشأ ریسک- ساختار شکست ریسک- شناسایی ریسک های پروژه با رویکرد تعریف منشا ریسک، ریسک اولیه، ریسک ثانویه و تأثیر ریسک- ترسیم Risk map یا Risk path- برخی اصطلاحات بکار رفته در ساختار شکست کار- ترسیم ماتریس ساختار شکست ریسک - ساختار شکست کارفایل شماره 2 : تعداد صفحه : 10 / فرمت : wordشامل : - استراتژی های واکنش به ریسک- risk register- جدول Pre-Mitigation- ماتریس Pre-Mitigation- پاسخگویی به ریسک ها- جدول post-Mitigation- ماتریس post-Mitigation تا حد ممکن سعی شد تصاویر قسمت های مهم هر 2 فایل، نمایش داده شود. توجه : در این فروشگاه برای مدیریت ریسک، 2 پروژه مفید دیگر نیز موجود است که می توانید از آنها نیز استفاده نمایید.
مدیریت ریسک پروژه / powerpoint & مقاله انگلیسی مدیریت ریسک با ترجمه
...
نرم افزار صورت وضعیت نویسی بر اساس (فهرست بهای 1388) رشته ابنیه
قابل توجه پیمانکاران ساختمانی -مهندسین مشاور- و کلیه مهندسین ساختمان و دانشجویان عمران فروش ویژه نرم افزار صورت وضعیت نویسی با فهرست بهای سال 1388 رشته ابنیه این نرم افزار تحت اکسل می باشد. لازم نیست اکسل بلد باشید. لازم نیست هزینه های آنچنانی بپردازید. فقط اکسل رو نصب کنید و برنامه زیر رو دانلود کنید فقط با چند کلیک صورت وضعیت شما آماده است. برنامه تنظیم صورت وضعیت به منظور تهیه و تنظیم صورت وضعیت های مالی مورد استفاده پیمانکاران، مشاوران و دفاتر فنی و مهندسی طراحی شده است.این برنامه با نرم افزار بسیار قدرتمند اکسل طراحی شده است که به دلیل حجم کم و سادگی کار با آن می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزارهای حجیم و گران قیمت موجود در این زمینه باشد. روش کار بسیار ساده بوده و تنها با وارد کردن شماره آیتم های کارهای انجام شده و چند کلیک به سرعت صورت وضعیت تنظیم و آماده چاپ می گرددکه در نوع خود بسیار جالب و کاربردی می باشد. دیگر نگران دفترفنی خود در شرکت نباشید. اگر مشکلی در حین کار داشتید می توانید با پشتیبانی که آدرس و تلفن آن در داخل راهنمای برنامه موجود است تماس بگیرید. ...
چسب موش گیر Top Gum بهترین روش گرفتن موش
با چسب مخصوص موش دیگر نیازی به استفاده از مواد شیمیایی یا روش های قدیمی به دام انداختن موش نیستید.همه ما برای رهایی از شر موش روش های مختلفی را امتحان کرده ایم. روش مبارزه با موش شامل استفاده از تله موش، سم های مرگ موش و... می باشد که هر کدام مشکلات خاص خود را دارند. با چسب مخصوص موش همه مشکلات حل خواهد شد.
ویژگی های چسب موش کش:1- این محصول شامل یک تیوب چسب گیاهی و غیر قابل اشتعال است که وقتی موش به آن بچسبد دیگر نمی تواند خود را تکان دهد.2. ابتدا یک طعمه مانند پنیر یا گردو را روی یک تکه مقوا یا چوب ریخته سپس دور آن را چسب موش می ریزید. وقتی موش برای خوردن طعمه اقدام می کند به چسب موش گیر می کند و اصلا نمی تواند تکان بخورد.
3- شما با این روش دیگر نیاز نیست که از تله موش یا سم های شیمیایی که برای سلامتی مضر هستند استفاده کنید.4- این محصول بهترین روش برای گرفتن موش و دیگر موجودات مزاحم خانگی مثل مارمولک و... است و شما بدون دردسر می توانید موجودات مزاحم را در دام بیاندازید.برند این محصول: Top Gum می باشد. ...
نرم افزار طراحی 3 بعدی کابینت آشپزخانه 2015 همراه با آموزش کامل فارسی
نرم افزار طراحی 3 بعدی کابینت آشپزخانه، به شما امکانات بسیار زیادی می دهد تا بتوانید آشپزخانه ای بسیار شیک و جذاب همراه با کابینت مورد نظرتان طراحی کنید. بالاخره پس از مدتها نسخه جدید نرم افزار طراحی 3 بعدی کابینت آشپزخانه رسید. در نسخه 2015 نیز همانند نسخه های قبلی، مجموعه را همراه با آموزش فارسی و یک مجموعه کامل از ژورنال های کابینت و MDF خدمت شما تقدیم می کنیم.توجه: این نسخه 2015 است.کیفیت طراحی و امکانات این نسخه به نسبت نسخه ی 2013 به مراتب بهتر شده و مهمترین مزیت آن این است که بر روی ویندوز 7 هم بر روی ویندوزهای 32 بیتی و هم 64 بیتی نیز قابل نصب است. در حالی که نسخه قبلی فقط روی ویندوز XP 32Bit قابل نصب بود. ضمنا فروشگاه ما به طور اختصاصی و برای تکمیل کردن این مجموعه نسخه 5 Kitchen Draw را همراه با آخرین نسخه نرم افزار برش ورق Smart Cut و Cut Master بصورت فول ورژن و رجیستر شده همراه با این محصول به شما ارایه میکند. 
مناسب برای تمام کسانی که با طراحی کابینت و دکوراسیون سر و کار دارند. 
شما در این نرم افزار می توانید ابعاد دلخواه خود را نیز به نرم افزار بدهید و به طور دقیق و سه بعدی و همچنین با کمک طرح های الگویی که در خود برنامه گنجانده شده ، کابینت مورد نظر خود را طراحی و حتی پرینت کنید. همچنین امکان برش قسمت ها و رنگ بندی متنوع نیز وجود دارد. کار با نرم افزار به جهت آموزشی که دارد آسان است و نیازی به تخصص روی زبان انگلیسی ندارید. 
آموزش کامل فارسی کار با نرم افزار بصورت فیلم تصویری می باشد که کار کردن با برنامه را برایتان بسیار آسان و راحت می کند و به همین جهت مناسب ترین محصول در بین محصولات مشابه است. 
در واقع آموزش از مراحل ابتدایی تا پیشرفته و کار با منوهای نرم افزار به طور کامل طراحی شده و به همین سبب شما می توانید بدون نیاز به دانستن زبان ...
مجموعه کامل آموزش شش شغل درآمدزا باکمترین سرمایه
مجموعه کامل آموزش آموزش هفت شغل درآمدزای خانگی,مهرسازی,جعبه های تزیینی,سیلک دستی,پرورش بلدرچین,هویه کاری روی پارچه,شمع سازی,گل چینی
باسلام شمادراین مجموعه نفیس انواع آموزشهابرای انواع سلیقه ها وعلاقمندیها خواهیدیافت وحرفه هایی هنرمندانه ودرآمدزاراخواهیدآموخت وحتی میتوانیدبه طورهمزمان چندرشته از این حرفه ها رابه طور همزمان انجام داده ودرآمدتان را چندبرابرنماییدبدون اینکه دچارکمبودوقت شوید دراینجاتوضیح مختصری درخصوص این شش آموزش کاربردی راآورده ایمآموزش شمع سازی:در حال حاضر شمع های فانتزی جزو پرمشتری ترین شمع های موجود در بازار هستند. شمع هایی که داخل گیلاس های شیشه ای جادهی شده اند و اعماق دریا یا آسمان و یا کوه و دشت را در دل خود منعکس می کنند و یا شمع هایی که به شکل گل و میوه و وسایل منزل اند و…. ! شمع سازی یک هنر جهانی است.در این مجموعه بی نظیر تصویری وفارسی شما به طور گام به گام با تمام جزئیات مورد نیاز برای ساخت انواع متداول شمع های فانتزی آشنا شویدآموزش ساخت جعبه های تزیینی:زیبا ترین جعبه ها برای بسته بندی و هدیه به دیگرانمجموعه ای کامل واستثنائی ازانواع مختلف جعبه ها و کار دستی هاکار دستی های جالب و تزئینی برای هدیه ویا برای تزئین منزلایده های خلاقانه و بسیار جالب با ابزار ساده و در دسترسمجموعه ای بی نظیر از ایده ها و نو آوری های خلاقانهبسیار مناسب برای طراحان بسته بندی و جعبهشما هم می توانید با استفاده از وسایل ابتداییو حتی غیر قابل استفاده جعبه ها و کار دستی های زیبا بسازیدخلاقیتتان را به خود و دیگران اثبات کنیدساخت انواع البوم و فریم های جالب برای تزئین منزلروشی جدید و بی نظیر برای کسب درآمدآموزش چاپ سیلک به روش دستی:چاپ روی نایلون از زیر مجموعه هایچاپ سیلک میباشدچاپ سیلک چاپ رنگ روی انواع سطوح صاف استمانند چاپ روی پلاستیک – چاپ روی تی شرت – چاپر ...
موکن سمباده ای سان دپیل اسموت اوی Sundepil Smooth Away
موکن سمباده ای سان دپیل اسموت اوی smooth away، قابل استفاده برای آقایان و خانم هایی است که می خواهند پوست و احساس متفاوتی را تجربه کنند.همه دوست دارند به نحوی از شر موهای زائد بدن و صورت خود راحت شوند. بعضی ها از موکن های برقی و یا موبرهای شیمیایی استفاده می کنند که راه دائمی نمی باشد. همچنین بعضی ها از روش های لیزر درمانی جهت رفع موهای زاید بدن استفاده می کنند که علاوه بر هزینه های بسیار بالا دارای عوارض نیز می باشد. اما ما به شما یک وسیله آسان و بدون درد را پیشنهاد می کنیم.
ویژگی های موبر سمباده ای سان دپیل اصل:1- موبر سمباده ای sundepil یک پکیج شامل 2 عدد خشاب در 2 سایز مختلف به همراه 6 عدد سمباده کریستالی مخصوص است. سمباده های بزرگ مخصوص دست، پا و بدن و سمباده های کوچک مخصوص صورت و چانه می باشد.2- موکن smooth away اصل ساخت آلمان بوده و برخلاف نمونه های غیر اصل از کیفیت درجه یک برخوردار است.3- شما کافی است که محل مورد نظر را کمی خیس کرده و موبر دائمی ساندپیل را بصورت چرخشی روی آن بکشید تا موها به راحتی کنده شده و پس از چند مرحله استفاده به مرور رشد نمی کند.
4- شما با چند دوره استفاده از موبر دائمی اسموت اوی برای همیشه از شر موهای زائد خلاص می شوید.5- با توجه به اینکه نمونه های درجه دو موبر ساندپیل و اسموت اوی بسیار بی کیفیت هستند مواظب باشید که برای کمی ارزانتر خریدن سلامتی خود را به خطر نیاندازید.
برند این محصول: Sundepil می باشد. ...
کیت رنگ مو آموس وان، رنگ بلوند زیتونی پلاتینه
رنگ موی آموس وان رنگ موی دائمی است که قادر است رنگ موجود موها را تغییر داده، تیره تر یا روشن تر نماید. قدرت پوشش رنگ موی آموس وان برای موهای خاکستری عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است.روغن گیاهی، کراتین، نرم کننده و ویتامین c موجود در کیت رنگ موی گیاهی آموس وان، سبب نرمی، لطافت، درخشندگی و استحکام موها می گردد و از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می نماید.خصوصیات اصلی کیت رنگ مو آموس وان، رنگ بلوند زیتونی پلاتینه:- درصد کراتین بالا- ماندگاری بسیار بالا- پوشش دهی پر قدرت در مقابل سفیدی موها- دارای عناصر معدنی همچون کلسیم ، فسفر و منیزیم- براق و درخشان با قویترین نرم کننده های طبیعی- درصد آمونیاک پایین که باعث می شود به مو آسیبی نرسد- بدون سایه های قرمزی و زردی همراه با رایحه ای بسیار ملایم- رنگ مویی جذاب و پر قدر ت با ویسکوزیته بالا ( خاصیت اکسیدان پذیری)- حاوی ویتامین E ، B ،C، امگا6 ، امگا3 ، روغن زیتون ، روغن بادام ، روغن نارگیل ، روغن آلوئه ورا ، روغن کنجد ، روغن کرچک ،جوانه گندم- این رنگ برپایه دکلره استشماره پروانه بهداشت رنگ مو گیاهی آموس وان : 56/16165شماره پروانه بهداشت اکسیدان گیاهی آموس وان : 56/16714نکته: قبل از مصرف دستکش مناسب بپوشید.برای رنگ کردن ابرو ها و مژه ها استفاده نشود.از تماس با چشم خودداری شود، در صورت تماس با چشم با آب فراوان شستشو دهید.دور از دسترس کودکان نگهداری شود.دور از نور خورشید و در جای خنک نگهداری شود.روش انجام تست حساسیت:این تست باید 48 ساعت قبل از رنگ کردن مو انجام شود. مقدار کمی از رنگ مو و اکسیدان را مخلوط کنید. سر بطری و تیوب را مجددا محکم ببندید. مخلوط را روی 1 سانتی متر مربع پوست دست در بالای آرنج خود بمالید، 30 دقیقه مکث نمایید و سپس شستشو دهید. ناحیه تست شده را 48 ساعت بعد بررسی کنید. اگر پوست شما نسبت به رنگ مو واکنشی نشان ...
دانلود حسابدار شخصی با اکسل
یک برنامه ساده در محیط اکسل 2007 که در نسخه های جدیدتر نیز قابل اجراست. • امکان تعریف طرف حساب ها و حساب ها • تعریف هزینه ها و درآمد ها و گروه بندی آنها • ثبت و ویرایش تراکنش های روزانه( دریافت ها، پرداخت ها و انتقالات بین حساب ها) • نمایش وضعیت(تراز) حساب ها در هر زمان دلخواه • نمایش بدهکاران و بستانکاران در هر زمان دلخواه در مورد قبل و محاسبه مانده حساب(بدهکار/بستانکار) • نمایش ریز پرداخت ها در کاربرگ مجزا با محاسبه خودکار • نمایش ریز دریافت ها در کاربرگ مجزا با محاسبه خوکار • نمایش ریز انتقالات بین حساب ها درکاربرگ مجزا مانند موارد قبل • جمع بندی دریافت ها و پرداخت ها به تفکیک بابت این برنامه ساده هم می‌تواند تراکنش های مالی شخصی شما را ذخیره کرده، موارد فوق را انجام داده و هم برای یادگیری بعضی از قابلیت‌های مایکروسافت اکسل به کار رود. ...
فهرست بهای راه و باند 94 تحت اکسل
قابل توجه پیمانکاران راهسازی -مهندسین مشاور- و کلیه مهندسین دفاتر فنی فروش ویژه فهرست بهای "راه ،راه آهن و باند و فرودگاه رسته راه وترابری" سال 1394 و تحت نرم افزار اکسل این نرم افزار تحت اکسل می باشد. با کمی اطلاعات در مورد اکسل میتوانید با نرم افزار کارکنید. لازم نیست هزینه های آنچنانی بپردازید. فقط اکسل رو نصب کنید و برنامه زیر رو دانلود کنید. این برنامه 100 درصد قابل ویرایش می باشد. مزایای برنامه 1-قابل ویرایش 2-امکان ورود مقادیر کار انجام شده در هر ردیف به طور مجزا 3-محاسبه حجم هر ردیف بر اساس مقدار واردشده توسط شما 4-محاسبه جمع هر فصل قبل از هر کاری ابتدا از برنامه خود یک نسخه پشتیبان گرفته و در جای دیگر در سیستم خود نگهداری نمائید. ...
ادکلن خنک اکوا بولگاری مردانه Bvlgari Bulgari AQUA
ادکلن خنک و شیرین اکوا بولگاری مردانه Bvlgari Bulgari AQUAT یک عطر خنک و متبلور مانند قطره ای در آب برای تمام لحظات و بالا بردن انرژی شماست.این عطر مدرن و نوآورانه تداعی گر آب یخ و مناسب در گرمای تابستان است. پیشنهادی برای آقایان شیک پوش و خوش سلیقه، با رایحه ای قدرتمند، قاطع، جذاب و افسانه ای، که حیرت همگان را بر می انگیزد …کمپانی بولگاری در سال ۱۸۸۴ با تولید جواهر آلات توسط Sotirio Bvlgari در شهر رم تاسیس و در سال ۱۹۰۵ به همراه دو پسرش Constantino و Giorgio آن را گسترش داد. Bvlgari در اولین فاز در سال ۱۹۷۰ شعبات دیگر را در نیویورک، جنوآ، مونت کارلو و پاریس افتتاح کرد و رفته رفته تولید محصولاتی از قبیل ساعت، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و چرم و همچنین ساخت هتل را آغاز کرد. در سال ۱۹۹۲ تنوع محصولات خود را اینبار با تولید عطر و ادکلن با طراحی عطر Eau Parfumee au The Vert بالا برد.ویژگی های ادکلن مردانه آکوا بولگاری:عمر محصول: ۸ الی ۱۰ ساعتقدرت خوشبویی: عالیپیشنهاد استفاده: روز و شبمناسب برای: مردانسن مصرف: تمام سنینبو: خنک و شیرینفصل: چهار فصل/ ترجیحا تابستانحجم:۱۰۰میلی گرمتولید: امارات تحت لیسانس کمپانی بولگاری ‎ Bvlgari ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.