محصولات جدید 26

چسب موش گیر Top Gum بهترین روش گرفتن موش
با چسب مخصوص موش دیگر نیازی به استفاده از مواد شیمیایی یا روش های قدیمی به دام انداختن موش نیستید.همه ما برای رهایی از شر موش روش های مختلفی را امتحان کرده ایم. روش مبارزه با موش شامل استفاده از تله موش، سم های مرگ موش و... می باشد که هر کدام مشکلات خاص خود را دارند. با چسب مخصوص موش همه مشکلات حل خواهد شد.
ویژگی های چسب موش کش:1- این محصول شامل یک تیوب چسب گیاهی و غیر قابل اشتعال است که وقتی موش به آن بچسبد دیگر نمی تواند خود را تکان دهد.2. ابتدا یک طعمه مانند پنیر یا گردو را روی یک تکه مقوا یا چوب ریخته سپس دور آن را چسب موش می ریزید. وقتی موش برای خوردن طعمه اقدام می کند به چسب موش گیر می کند و اصلا نمی تواند تکان بخورد.
3- شما با این روش دیگر نیاز نیست که از تله موش یا سم های شیمیایی که برای سلامتی مضر هستند استفاده کنید.4- این محصول بهترین روش برای گرفتن موش و دیگر موجودات مزاحم خانگی مثل مارمولک و... است و شما بدون دردسر می توانید موجودات مزاحم را در دام بیاندازید.برند این محصول: Top Gum می باشد. ...
قفل رمزی برای درب ساختمان، اتاق، پارکینگ

چند بار پیش آمده که بخاطر فراموش نمودن کلید، پشت درب مانده باشید دربهای کنترل از راه دور مثل درب پارکینگ ساختمانها معمولا یک ریموت جهت هر واحد دارند و ساخت ریموت دوم نیز هزینه در بر دارد و برای همه افراد خانواده امکان پذیر نیست، و به همین خاطر از یک کلید معمولی استفاده می شود تا بتوان بدون ریموت نیز درب پارکینگ را باز نمود، اما حمل کلید نیز خود مشکل است گذشته از اینکه کنترل درب پارکینگ با کلید معمولا در داخل ساختمان واقع است و ابتدا باید وارد ساختمان شوید و سپس درب پارکینگ را باز نمایید، در اینجاست که وجود یک قفل رمزی می تواند کمک بزرگی باشد به صورتی که در کنار درب پارکینگ و بیرون ساختمان نصب شده، ضمن اینکه می تواند همزمان داخل هم یک کی برد نصب شود و فقط با به خاطر سپردن یک رمز می توانید درب پارکینگ را باز نمایید.

این قفل به آسانی قابل نصب بر روی درب ورودی منزل شما نیز می باشد و می تواند درب باز کن شما را با استفاده از یک رمز به کار اندازد، همچنین از این قفل می توان جهت هر نوع کاربرد دیگر باز نمودن درب کشو، قفسه، کمد، ویترین مغازه، صندوق، اتومبیل و ... استفاده نمود، ضمنا تنها کسی می تواند رمز را تغییر دهد که رمز قبلی را داشته باشد. قفل مورد نظر با استفاده از یک میکروکنترولر و با استفاده از یک برنامه پیشرفته کامپیوتری کنترل می شود و دارای ضریب ایمنی بالایی می باشد و حتی باز کردن صفحه کلید قفل توسط شخص غیر مجاز نیز کمکی به باز شدن درب نمی کند و به جهت ایمنی بیشتر و اینکه کسی با امتحان رمزهای مختلف نتواند به رمز درب دست پیدا نماید پس از هر چهار مرتبه ورود رمز اشتباه سیستم به مدت یک دقیقه غیر فعال شده و هیچ رمزی حتی رمز صحیح را قبول نمی کند و آلارم هشدار دهنده نیز پخش خواهد کرد که این کار امکان امتحان رمزهای مختلف را برای شخص غیر مجاز عملا غیر ممکن می سازد، ضمنا سیستم ورو ...
طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت بازاریابی اینترنتی، ورژن 5 (خرید سورس)
طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به ما بسپارید و با آن کسب و کار خود را رونق بدهید. طراحی سایت فروشگاهی و سایت بازاریابی اینترنتی تخصص ماست.فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حیاتی ترین مسائل در بازار امروز می باشد زیرا می توانند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، سهم بازار را در این زمینه بگیرند. در فروشگاه اینترنتی که ما طراحی می کنیم، سیستم بازاریابی یا سیستم همکاری در فروش نیز وجود دارد، بنابراین اعضای سایت می توانند به ازای دریافت پورسانت، به تبلیغ و بازاریابی محصولات بپردازند. طراحی فروشگاه حرفه ای مبتنی بر سیستم بازاریابی و همکاری در فروش، طرحی متفاوت و اصولی برای کسب درآمد است. زیرا چه خودتان صاحب محصول(فروشنده) باشید چه قصد داشته باشید از فروشندگان دیگر استفاده کنید این سیستم نیاز شما را برطرف می کند. تمرکز شما بر مدیریت سیستم خواهد بود، بنابراین می توانید کل زمان تان را برای داشتن سیستمی سودآور، برای خودتان، فروشنده و بازاریاب، صرف کنید. می توانید درآمد مناسبی داشته باشید، آن هم بدون تولید هیچ محصولی و درگیر شدن در مراحل مختلف فروش. با این روش، بازاریاب های شما معرفی کننده کالا یا خدمات ارائه شده در سایت فروشگاهی شما خواهند بود و تمامی مراحل ثبت سفارش اتوماتیک انجام می شود. روشهای کلی درآمدزایی سایت شماA) شما می توانید با استفاده از یک سیستم بازاریابی پیشرفته، مشتریهای فراوانی برای محصولات و خدمات خود جذب نمایید و موجب افزایش فروش محصولات و یا خدمات خود شوید.B) شما می توانید فروشندگان مورد اعتماد خود را به سایت دعوت کنید تا محصولاتشان را ثبت کنند. همچنین با جذب بازاریابهای متعدد به سیستم، امکان یافتن مشتری برای محصولات فروشندگان و در نتیجه سود خود را فراهم آورید.C) شما می توانید مدیریت یک دایرکتوری(فهرست سایتها) را به عهده بگیرد.D) با افزایش ر ...
ظرف غذای دو طبقه 2 جداره lunch box با حجم کلی 1.4 لیتر
استفاده از ظرف های دو جداره و چند طبقه در خیلی از موارد کاربرد زیادی دارد.هنگامی که می خواهید غذایی را به محل کار، دانشگاه، پیک نیک، مسافرت و... ببرید نیاز به ظرفی دارید که علاوه بر فضای کافی باعث نگهداشتن دمای غذا نیز بشود.ظرف دو طبقه دو جداره lunch box می توانید یک انتخاب خوب برای شما باشد.
ویژگی های ظرف غذای دو طبقه lunch box:- دارای لایه داخلی استیل و لایه بیرونی فایبرگلاس فشرده- دارای 2 ظرف با حجم هر کدام 0.7 لیتر و حجم کلی 1.4 لیتر- ابعاد 14.5 سانتی متر قطر و 15 سانتی متر ارتفاع- دارای 4 عدد قفل زبانه دار محکم- دارای سوپاپ خارج شدن هوای اضافی- رنگ بندی: آبی، سبز 
- دارای دسته تکی برای بلند کردن و حمل و نقل- موارد مصرف: نگهداری و حمل غذاهای گرم و سرد
شما می توانید از هر کدام از طبقه های ظرف برای:برنج و خورشتغذا و سالادسوپ و آشصبحانه و نان و... استفاده کنید.می توانید غذاهایی مانند خورشت و آش و سوپ را در طبقه بالایی و غذاهای خشک مانند برنج و سالاد را در طبقه زیرین قرار دهید.از این ظرف غذای 2 طبقه دو جداره برای محل کار ، دانشجویان برای دانشگاه، پیک نیک و گردش و مسافرت می توانید استفاده کنید.
برند این محصول Easy lock می باشد.توجه: در صورت موجود نبودن رنگ مورد نظر، انتخاب رنگ برای ارسال به صورت رندوم انجام می شود. ...
عینک آفتابی مارک پلیس مدل 2017
عینک آفتابی پلیس مدل 2017:عینک های آفتابی مارک پلیس هر کدام از زیبایی های خاصی برخوردار هستند. کمپانی پلیس سعی کرده است که در طراحی های خود هر بار نمونه جدید و منحصر بفردی را روانه بازار کند. این کمپانی در طراحی عینک آفتابی پلیس مدل 2017 با معروف ترین شخصیت های محبوب جهان مانند نیمار بازیکن تیم بارسلونای اسپانیا و تیم ملی برزیل جهت مدلینگ قرارداد بسته است.یکی از زیباترین مدل های عینک شرکت police در سال 2017 مدل 1250 آن است که محصول اسپرت و ویژه سال 2017 است. در طراحی این عینک ها راحتی و به روز بودن لحاظ شده است.
این عینک پلیس 2017 دارای فریمی راحت و شیک است که فضای کامل چشم را پوشش داده و به طور کامل روی صورت می خوابد. 
ویژگی های عینک آفتابی police 2017:
- وزن عینک: 30 گرم- عینک پلیس سال 2017 دارای شیشه های با قدرت محفاظت کنندگی uv400 در برابر اشعه خورشید است.- فریم مدل جدید عینک پلیس به شکلی است که به طور کامل با انحنای صورت تطابق دارد.روی دسته عینک سال 2017 پلیس ساخت ایتالیا (made in italy) به همراه شماره سریال (1250) حک شده است.- طراحی این محصول به گونه ای است که مناسب آقایان و خانمها می باشد.شما می توانید این محصول جدید کمپانی پلیس را به راحتی با هر نوع لباس خود ست کنید.ویژگی بارز این محصول این است که به دلیل سبکی (وزن 30 گرمی) و راحتی احساس اینکه عینک آفتابی روی صورتتان است را ندارید.
این محصول در دو رنگ مشکی و قهوه ای سوخته موجود می باشد.برند این محصول: Police است. ...
حشره کش برقی ریدکس پلاس اولتراسونیک Riddex plus
دستگاه دفع کننده حشرات ریدکس پلاس با ایجاد امواج آلتراسونیک در شبکه سیم کشی ساختمان باعث می شود حشرات موذی سوسک و موش از خانه شما فراری شوند.دقت کنید که نمونه درجه 2 و 3 این دستگاه در بعضی فروشگاه ها بفروش می رسد که به هیچ عنوان کیفیت نمونه اصلی را ندارند.
راه های زیادی برای دفع حشرات و حیوانات موذی مانند پشه و مگس، سوسک، موش و... وجود دارد.بعضی ها از سم های شیمیایی استفاده می کنند که تاثیر کم و کوتاه مدتی دارد.
سموم همچنین برای بدن مضر است و باعث بیماری های تنفسی و حاد می شود.با همه این مشکلات پس از چند روز می بینید که دوباره سروکله موجودات موذی پیدا می شوند.ما به شما جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را پیشنهاد می کنیم: دستگاه دفع کننده حشرات ریدکس پلاس
ویژگی های دستگاه ریدکس پلاس اصل:1- دستگاه دفع حشرات ریدکس پلاس به یکی از پریزهای برق منزل شما متصل می شود. و بوسیله برد الکترونیکی که در آن وجود دارد باعث ایجاد امواج آلتراسونیک در شبکه سیم کشی ساختمان باعث می شود حشرات موذی سوسک و موش از خانه شما فراری شوند.2- یک عدد دستگاه دفع کننده حشرات موذی ریدکس پلاس یک فضای 180 متر مربعی را به راحتی پوشش می دهد.پس از گذشت 2 هفته آثاری از سوسک و موش، مورچه پشه و... نمی بینید.
3- دستگاه دفع کننده اولتراسونیک حشرات برای منازل، فروشگاه ها، انبارها، بیمارستان ها، ادارات و... مناسب بوده و هیچ گونه تاثیری بر روی انسان و حیوانات خانگی مثل سگ و گربه نداشته و کاملا بی ضرر است.4- شما با داشتن دستگاه Riddex plus اصل دیگر نیازی به استفاده از حشره کش ها، سموم شیمیایی، تله موش و... نخواهید داشت.
5- دستگاه دفع حشرات ریدکس پلاس دارای تاییدیه FCC آمریکا بوده و چند میلیون خانواده در اروپا از آن استفاده می کنند و رضایت مندی آنها دلیلی بر مرغوبیت این محصول است.دیگر وقت و هزینه خود را صرف مواد شیمیایی و س ...
قاب عکس نوزاد کادوی دندونی کودک
هدیه دندونی کودک:
در ایران در مورد نوزاد و کودک آداب و فرهنگ خاصی حاکم است که اکثریت مردم کم و بیش از آن تبعیت می کنند. از جشن تولد که در همه کشورهای دنیا انجام می شود اگر بگذریم یکی دیگر از جشن های مرسوم در هنگام رشد کودک جشن دندونی کودک است. این مراسم که به آش دندونی نیز مشهور است به مناسبت رشد اولین دندان کودک بر پا می شود که مراسم جالب و سنتی ایران است. افرادی که به این مهمانی دعوت می شوند معمولا یک هدیه به مناسبت این مراسم با خود می برند که البته معمولا سعی می کنند بی ارتباط با موضوع دندان نوزاد نیز نباشد. هدیه دندونی کودک معمولا اسباب بازی، لباس و یا لوازم مربوط به کودک است. هدیه جشن دندونی می تواند متفاوت تر از همیشه باشد. ما می خواهیم یک هدیه آش دندونی به شما معرفی کنیم که به عنوان هدیه یادبود دندونی کودک همیشه یادگار بماند.
هدیه جشن دندونی متفاوت و کادوی دندونی کودک:
این محصول یک قاب عکس از جنس mdf است که عکس کودک در وسط آن قرار می گیرد. شکل این قاب عکس طرح دندان کودک است که بسیار خلاقانه و زیباست.پشت این قاب عکس پایه وجود دارد که می تواند روی میز قرار بگیرد.اندازه این قاب عکس ارتقاع 16 سانتی متر و عرض 16 سانتی متر می باشد.این محصول یک هدیه بسیار متفاوت و زیباست برای شرکت در جشن دندونی کودک
شما با خرید این هدیه یادبود دندونی می توانید یک هدیه آش دندونی متفاوت بدهید و از هدیه های تکراری راحت شوید.
هدیه خریدن برای کودک به امری تکراری تبدیل شده است و همه تا نام هدیه کودک را می شنوند دهنشان به لباس و اسباب بازی کشیده می شود. در صورتی که لباس کودک معمولا 2 تا 3 ماه قابل استفاده است و به دلیل رشد کودک عملا بی استفاده می ماند.
اما این هدیه همیشه برای کودک ماندگار باقی می ماند.این محصول تولید طراحان خوش ذوق ایرانی می باشد. ...
مجموعه آموزشی صفر تا صد کامپیوتر در 30 روز
پکیج ویژه 4 در 1 (این مجموعه شامل چهار مجموعه آموزشی کامپیوتر می باشد که در یک پکیج جمع آوری شده است)چهار محصول ارزشمند در یک محصول بی نظیر !یک پکیج کامل با هدایایی ویژه برای همه کسانی که می خواهند کامپیوتر را فرا بگیرند !شامل 500 دقیقه آموزش فارسی "صفر تا صد کامپیوتر" از مقدماتی تا پیشرفتهشامل 1000 نرم افزار کاربردی جدید "ماکسیمم اسیستانت 2014"شامل 300 دقیقه آموزش فارسی" کامپیوتر برای کوچولوها" آموزش کامپیوتر ویژه کودکانهمراه با کلکسیون بی نظیر 1000 عنوان کتاب الکترونیک آموزشی کامپیوتربرای اولین بار در ایران، تمام نیاز برای فرا گیری و کار با کامپیوتر در یک پکیج !در پکیج اورجینال و شکیل شامل 9 DVD پک ویژه 4 در 1 - صفر تا صد کامپیوتر شامل:1- سری کامل آموزش "صفر تا صد کامپیوتر" در 30 روز - 600 دقیقه آموزش کامپیوتر از سیر تا پیاز!2- سری کامل مجموعه نرم افزاری " Maximum Assistant 2014 " جدیدترین مجموعه نرم افزاری در 5 DVD3- سری کامل "آموزش کامپیوتر برای کوچولوها" - مجموعه آموزشی کامپیوتر ویژه کودکان4- همراه با کلکسیون بی نظیر 1000 غنوان کتاب الکترونیک آموزشی کامپیوتر !توضیحات محتویات این مجموعه به ترتیب:1 - مجموعه آموزشی فارسی "صفر تا صد کامپیوتر" در 30 روز- تنها روزی 15-20 دقیقه وقت بگذارید تا در کمتر از یک ماه همه فوت و فن کامپیوتر را بیاموزید !- 500 دقیقه آموزش مالتی مدیا به صورت کاملا مفهومی برای درک- آموزش به زبانی بسیار ساده برای اولین بار در ایران !- آموزش های سطح مقدماتی مقدماتی (برای افراد با سواد کامپیوتر زیر صفر )- عالی برای فراگیری کامپیوتر کودکان، پدران، مادران و افرادی که کار با کامپیوتر را سخت می پنداشتند !- در کمتر از یک ماه دانش کامپیوتری شما از 0 به حدی تعجب آور می رسد !- این مجموعه از ابتدایی ترین نکات برای افراد با سواد کامپیوتری 0 تا تمام نکات ضروری استفاده ...
بانک اطلاعات مسافرخانه ها و مهمانپذیران کشور
محتویات بانک اطلاعات مسافرخانه ها و مهمانپذیر خانه های کشور این مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 63 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند.این فایل، حدود 1008 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی - نام مدیر - تلفن - استان - شهر - آدرس نوشته شده است.آدرس و شماره تلفن ثابت مسافرخانه ها و مهمانپذیرخانه های کشور به تفکیک شهر و استان موبایل برخی از فروشندگان عنوان فروشگاه نام فروشنده نوع فایل : PDF صحت اطلاعات : 70% تا 75% بروزرسانی تا اردیبهشت سال 1393 میباشد اگر فروشنده عمده وسایل مهمانپذیر خانه ها و مسافرخانه های کشور هستید.اگر بازاریاب عمده محصولات مسافرخانه ها و مهمانپذیرخانه هایکشور هستید.اگر به فروش بیشتر فکر میکنید.بازاریابی تلفنی بهترین روش برای فروش محصولات میباشد. با دریافت این گنجینه تجارت خود را متحول کنید.کسب و کار خود را متحول کنید 10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی 1- سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید. 2- نباید مشتری را معطل بگذارید. 3- در مواقع مهم بهتر است ایستاده صحبت کنید. 4- به منشی ها خیلی احترام بگذارید. 5- گفتگو کنید و متکلم وحده نباشید. 6- گوشی تلفن را درست در دست بگیرید. 7- یادداشت برداری کنید. 8- از زبان بدن در پشت تلفن استفاده کنید. 9- همیشه بعد از مشتری گوشی را بگذارید. 10- واژه |سلام| به کار ببرید و از گفتن |الو| حتی الامکان خودداری کنید ...
دون کن ذرت دستی corn stripper
خوردن ذرت تازه چه بصورت کباب شده (بلالی) و چه پخته شده لذت بخش است.اما همیشه مشکل دانه کردن ذرت وجود دارد که برای خانمها و حتی آقایان نیز مشکل است. دستگاه های صنعتی برای دون کردن ذرت وجود دارند ولی چون بزرگ و بسیار گران قیمت هستند نمی توان از آنها در آشپزخانه استفاده کرد.ما به شما ذرت دانه کن دستی را پیشنهاد می کنیم. ویژگی های ذرت دان کن دستی corn stripper:1- ذرت دانه کن شامل یک محفظه است که در زیر آن تیغه مخصوص تعبیه شده و دانه های ذرت را کنده و داخل محفظه می ریزد.2- دانه هایی که در محفظه ذرت دون کن جمع می شوند از دریچه انتهای آن تخلیه می شوند.3- این وسیله بهترین روش برای دانه کردن ذرت بوده و شما می توانید به راحتی ذرت های پخته، بلال شده و یا خام را بصورت دانه دانه استفاده کنید و یا مثلا برای خوراک و سوپ از ان استفاده کنید4- ذرت دونه کن corn stripper یک وسیله بسیار کاربردی در آشپزخانه است و می توانید انرا به کسی که دوستش دارید هدیه دهید.با این بلال دون کن همیشه از خوردن ذرت لذت می برید.جنس این محصول از پلاستیک شفاف است.برند این محصول:Cprn Stripper است. ...
تستر ادکلن شیخ
ادکلن مردانه شیخ کلاسیک نامبر۷۷ ( Shaik Classic No 77 for men EDP ) با رایحه ای گرم ، تند و ماندگاری بسیار بالایی که دارد برای مصرف در شب های دلنواز پاییزی انتخاب بی نظیری می باشد. این عطر خارق العاده با بطری بسیار لوکس خود نظر همگان را جلب کرده و برای هدیه نیز پیشنهاد مناسبی است.خیلی اوقات پیش می آید به دلیل قیمت های بالا قید خریدِ ادکلن موردنظر خود را می زنیم و همیشه حسرتش را میخوریم.یکی از این ادکلنها شیخ کلاسیک نامبر۷۷ که اکثر ما ایرانیا به اسم مخفف یعنی شیخ میشناسیم که ادکلنی لاکچری و پر آوازه از برند شیخ می باشد.ادکلن شیخ کلاسیک نامبر۷۷ محصولی گرم و تند و با گروه بویایی شرقی است که طرفداران بسیار زیادی برای خود پیدا کرده است ولی با قیمت نسبتا بالایی که دارد قشر زیادی توان خرید آن را ندارند.از جمله مواد بکار رفته در ترکیب آن می توان به دارچین ، وانیل ، خزه ، مشک ، لادن و سدر اشاره کرد.نت های بویایی ادکلن مردانه Shaik Classic No 77 for men EDP عبارتند از:رایحه اولیه : اسطوخودوس عادی ، لیمو ، ترنج ، ریحانرایحه میانی : دارچین ، سیب ، گل شمعدانی ، میخکرایحه پایه : مشک ، نعناع هندی ، خزه ، سدر ، وانیل ، گل لادن ...
موکن سمباده ای سان دپیل اسموت اوی Sundepil Smooth Away
موکن سمباده ای سان دپیل اسموت اوی smooth away، قابل استفاده برای آقایان و خانم هایی است که می خواهند پوست و احساس متفاوتی را تجربه کنند.همه دوست دارند به نحوی از شر موهای زائد بدن و صورت خود راحت شوند. بعضی ها از موکن های برقی و یا موبرهای شیمیایی استفاده می کنند که راه دائمی نمی باشد. همچنین بعضی ها از روش های لیزر درمانی جهت رفع موهای زاید بدن استفاده می کنند که علاوه بر هزینه های بسیار بالا دارای عوارض نیز می باشد. اما ما به شما یک وسیله آسان و بدون درد را پیشنهاد می کنیم.
ویژگی های موبر سمباده ای سان دپیل اصل:1- موبر سمباده ای sundepil یک پکیج شامل 2 عدد خشاب در 2 سایز مختلف به همراه 6 عدد سمباده کریستالی مخصوص است. سمباده های بزرگ مخصوص دست، پا و بدن و سمباده های کوچک مخصوص صورت و چانه می باشد.2- موکن smooth away اصل ساخت آلمان بوده و برخلاف نمونه های غیر اصل از کیفیت درجه یک برخوردار است.3- شما کافی است که محل مورد نظر را کمی خیس کرده و موبر دائمی ساندپیل را بصورت چرخشی روی آن بکشید تا موها به راحتی کنده شده و پس از چند مرحله استفاده به مرور رشد نمی کند.
4- شما با چند دوره استفاده از موبر دائمی اسموت اوی برای همیشه از شر موهای زائد خلاص می شوید.5- با توجه به اینکه نمونه های درجه دو موبر ساندپیل و اسموت اوی بسیار بی کیفیت هستند مواظب باشید که برای کمی ارزانتر خریدن سلامتی خود را به خطر نیاندازید.
برند این محصول: Sundepil می باشد. ...
آموزش تحلیل تکنیکال(فنی)
آیا می خواهید قیمت طلا را پیش بینی کنید؟ قیمت دلار چطور؟پاسخ این سوالات تحلیل تکنیکال است. در تحلیل تکنیکال با بررسی روند نمودار قیمتها میتوان قیمتهای آینده را پیش بینی کرد. این روش از تحلیل بیشتر برای علاقه مندان به بازار ارز , سکه , بورس و فارکس مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از تحلیل تکنیکال شما میتوانید زمان مناسب خرید و فروش را دریابید و در نتیجه سود کنید. همان گونه که غولهای ثروت در جهان با استفاده از این تکنیکها به ثروت عظیمی دست یافتند. از جمله وارن بافت ثروتمند ترین مرد دنیا در سال 2008 که از سرمایه گذاران در بورس امریکا میباشد. این محصول آموزش جامع و کاملی از تحلیل تکنیکال است که توسط اساتید بزرگی چون جان مورفی تهیه شده است. حجم فایل: 5.21 مگابایتفرمت: pdfتعداد صفحه: 107 ...
جا موبایلی ماشین گریپ گو GripGo اصل
جا موبایلی اتومبیل GripGo وسیله ای برای نگهداری از تلفن همراه در ماشین است.اگر تلفن همراه را در جیب بگذارید که موقع زنگ زدن مجبورید در حین رانندگی به سختی از جیب خود بیرون آورید و اگر جلوی ماشین قرار دهید هنگام پیچیدن و تکانهای ماشین امکان افتادن آن زیاد است. اما جا موبایلی گریپ گو این مشکل را حل کرده است.ویژگی های جا موبایلی اتومبیل grip go اصل:1- جا موبایلی خودرو grip go به شیشه یا داشبود متصل شده و دارای یک صفحه ژله ای جادویی است که موبایل، تبلت، mp4، mp3 و هر وسیله شما به راحتی به آن می چسبد و نمی افتد!
2- شما می توانید ارتفاع و طول و چپ و راستی جاموبایلی ماشین را در هر لحظه تنظیم کنید.3- شما می توانید جا موبایلی گریپ گو را علاوه بر ماشین در میز کار یا هر جای دیگر نصب کنید و دیگر نگران افتادن و یا گم شدن موبایل، تبلت و... نباشید.
4- دستگاه grip go بهترین جا موبایلی برای ماشین است که تا وقتی از ان استفاده نکرده اید از مزایای آن مطلع نیستید.5- جا موبایلی داخل خودرو یکی از محبوب ترین وسایل اتومبیل در اروپا می باشد.این محصول تنها برنگ مشکی می باشد.برند این محصول: GripGo می باشد. ...
آموزش طالع بینی
با یادگیری انواع فال ساعت ها در جمع دوستان و میهمانی ها فال دیگران را بگیرید،پیش گویی کنید و دیگران را متعجب و حیرت زده کنید....یادگیری اصولی فال قهوه ،فال چینی،هندی ،فنون پیشگویی و ....
هزاران سال پیش آسمان شب برای مردم نسبت به امروز اهمیت بسیار بیشتری داشت. آنها نقوش درهم و برهم ستارگان را به عنوان تصویری از جهان زمینی می پنداشتند و نام اشیا، قهرمانان افسانه‌ای و بیش از هر چیز جانوران مورد علاقه و احترام خود را به این نقوش آسمانی می‌دادند. آنها در گروه معینی از ستارگان درخشان نقش ثور (گاو)، حمل (بره)، حوت (ماهی) و جدی (بز) و بسیاری از صورت های دیگر را می‌دیدند.
علاوه بر آنها به فرایندهایی که در آسمان نقش می گرفتند، قبل از هر چیز توجه می‌کردند: آنها مشاهده می‌کردند که چگونه ماه به طور منظم و به تناوب تغییر شکل می‌دهد. آنها این نکته را دریافتند که تعدادی از ستاره‌های درخشان متفاوت از اغلب ستارگان دیگر حرکت می‌کنند و آنها را ستاره‌های مهاجر یا سیاره‌ها نامیدند. و آنها با اشتیاق می‌خواستند بدانند که این بازی های آسمانی منحصربه‌فرد چه معنا و مفهومی برای آنها می‌تواند داشته باشد. آیا خورشید، ماه و سیاره‌ها شاید خدایانی بودند، که در ارتفاعی غیر قابل دسترس و بالاتر از همه چیز این سو و آن سو می‌رفتند؟ یا این که خدایان به این طریق خواسته‌ها و اخطارهای خود را به آدمیان منتقل می‌کردند؟ بنابراین کم و بیش به این ترتیب بود که طالع بینی (اخترگویی یا تنجیم) به وجود آمد، علمی که در آن انسان بر اساس وضعیت ستارگان به ظاهر می‌تواند آینده را پیشگویی کندادامه فایل آموزشی را می توانید فقط با پرداخت مبلغ ناچیز دانلود کنید و این فایل با ارزش و کمیاب را در اختیار داشته باشید....با یادگیری انواع فال ساعت ها در ...
مجموعه نرم افزاری لرد 2017 نوین پندار - زمستان 95
تولید کننده : نوین پندار و پروشات پارس مهر
تعداد دی وی دی : 25 عدد
شماره مجوز : 16-0165-055528
تاریخ ورود : 1396/01/28
مجموعه آموزشی نفیس که به صورت هدیه در لرد 17 قرار دارند:* آموزش زبان انگلیسی TELL ME MORE * آموزش WORDPRESS * آموزش اتوکد 2017 * آموزش ICDL 2016 ویژگی‌های مجموعه نرم افزاری لرد 2017: بزرگترین مجموعه نرم افزاری در ایران از نظر حجم، تعداد نرم افزار و جامعیت سیستم فعال سازی خودکار نرم افزارها، بدون هیچ گونه دستکاری در فایل های نصب تعداد 3000 برنامه مفید و سه برابر تمامی مجموعه های موجود در بازار تولید شده در DVD 9 با استفاده از دستگاه های پیشرفته Singulus 2013 آلمان سازگاری نرم افزارها با ویندوزهای 10، 8.1 ، 7 ، 32 & 64 Bit ، XP پیشرفته ترین آتوران دو زبانه بدون احتیاج به پیش نیاز با توضیحات فارسی و انگلیسی و تصویر نرم افزار انتخاب نرم افزارها بر اساس معیارهای قیمت، رتبه جهانی، استقبال کاربران و تعداد دانلود پشتیبانی واقعی و کامل مشتری از طریق سایت و خطوط تلفن آپدیت واقعی 80 درصد نرم افزارها و پرهیز از ارائه نسخه های مشابه و صرفاً با تغییر رنگ و عنوان بسته بدون قفل و کپی برداری با سیستم منحصر به فرد ساخت کالکشن از نرم افزارهای مجموعه برخی از نرم افزارهای موجود در مجموعه نرم افزاری لرد 2017: نسخه نهایی سیستم عامل هایXP SP3 , Win 7 SP1 , Win 8.1 ,Win 10 ,Server 2016 و Ubuntu 16.04 برترین آنتی ویروسهای جهان شاملAvast , Avira , Kaspersky , McAfee , Symantec , QIHU 360 و ESET NOD 32 با امکان آپدیت دو ساله شامل نسخه جدید 2017 برنا مه های گرافیکی، انیمشن، ویدیو، وب، طراحی و... از شرکت Adobe شامل نسخه 2017 از برنامه های Autocad ، SketchBook ، 3DS Max ، Maya و Mudbox
DriverPack Solution 17.7.16 Final Mathworks Matl ...
مقاله انگلیسی مدیریت ریسک با ترجمه
این فایل شامل ترجمه فارسی 3 مقاله انگلیسی در مورد مدیریت ریسک، برای درس زبان تخصصی رشته مدیریت پروژه و ساخت دانشگاه شهید بهشتی می باشد که توسط یکی از دانشجویان این دانشگاه، تهیه شده است.عنوان مقاله 1 : Overlapping Boundaries of the Project Time Management and Project Risk Managementهم پوشانی مرزهای مدیریت زمان پروژه و مدیریت ریسک پروژه / 14 صفحه بصورت پاورپوینت (قابل ویرایش)عنوان مقاله 2 : Perception and Practices of Project Risk Managementروش های مدیریت ریسک پروژه / 18 صفحه بصورت پاورپوینت (قابل ویرایش)عنوان مقاله 3 : The Practice of Project Risk Management in Government Projects: a Case Study in Sao Paulo Cityروش مدیریت ریسک پروژه در پروژه های دولتی یک مطالعه موردی در شهر sao Paulo21 صفحه بصورت پاورپوینت (قابل ویرایش) ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.