محصولات جدید 25

نقشه های معماری پروژه بیمارستان
طراحی معماری پروژه بیمارستان برای طرح 4 معماری (دوره کارشناسی) شامل: کلیه پلان ها - مقاطع - نماها - سایت پلان طرح و محوطه سازی در فایل های اصلی، اتوکد ( Dwg ) (قابل ویرایش) می باشند که با نهایت دقت و خلاقیت معمارانه، با رعایت روابط فضایی بین کلیه کاربری ها، طراحی گردیده است.تصاویر نقشه های پروژه را در زیر مشاهده میفرمایید.تصویر کلی نقشه ها / پارت 1 توضیح نقشه : سایت پلان توضیح نقشه : جایگذاری پلان طبقه همکف در سایت توضیح نقشه : پلان طبقه همکف توضیح نقشه : پلان طبقه اول 
تصویر کلی نقشه ها / پارت 2 توضیح نقشه : نمای غرب و شرق توضیح نقشه : نمای شمال و جنوب توضیح نقشه : برش ها ...
دستگاه سفید کننده دندان وایت لایت به همراه ژل مخصوص
دستگاه سفید کننده دندان وایت لایت، پلاکهای دندان را از بین می برد و کوچکترین آسیبی به دندانها نمی رساند.دندانها در زیبایی چهره شما تاثیر بسزایی دارند. داشتن لبخندی زیبا با دندانهای براق و درخشان حق شماست. ما با معرفی دستگاه سفید کننده دندان white light دندانهای زیباتری را به شما هدیه می دهیم.
ویژگیهای سفید کننده دندان white light اصل:1- پک کامل سفید کننده دندان وایت لایت اصل شامل: 2 عدد تیوپ ژل سفید کننده دندان چراغ سفید کننده و سر لرزشی قالبهای پیشرفته دندان دفترچه راهنما همراه با نکاتی درباره زیبایی دندانها دو عدد باطری می باشد.2- شما با استفاده از جرم گیر دندان وایت لایت علاوه بر جرمگیری جذب فلوراید را در دندانها افزایش داده و مقاومت مینای دندان خود را بالا می برید.
3- شما با بکار بردن سفید کننده نوری دندان بسیار راحت و تنها ظرف 10 دقیقه استفاده در روز دندانهای خود را براق و درخشان می کنید.وسیله سفید کننده دندان وایت لایت کاملا تست شده و بی ضرر می باشد.
طرز استفاده: ابتدا ژل سفید کننده دندان را روی دندانها قرار می دهیم و سپس از چراغ سفید کننده برای از بین بردن جرمها استفاده می کنیم.
پس از چند بار استفاده و رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده از دستگاه را کمتر کنید.این محصول فقط به رنگ آبی در بازار موجود می باشد.برند این محصول: WhiteLight می باشد. ...
سامانه ی پیام کوتاه پلان نمایندگی شهرستان ها
سامانه پیام کوتاه الماس با به روز رسانی مداوم در حال ارتقاء بوده که روز به روز بر امکانات آن افزوده می گردد لذا امکانات ذکر شده زیر از خصوصیات کنونی سامانه بوده که با حمایت شما کاربران گرامی و ارائه نیازهای خود، روز به روز امکانات جدیدی به سامانه افزوده می گردد.- محیط زیبا با قابلیت انتخاب رنگ توسط کاربر- منوهای قابل تنظیم در دو نوع خصوصی و عمومی که کاربر می تواند به دلخواه تنظیم نماید.- سرعت بالای بارگزاری صفحات به دلیل استفاده از تکنیک های AJAXارسال و دریافت:- ارسال تکی- ارسال گروهی با درج شماره- ارسال به مخاطبین ثبت شده- ارسال بر اساس رنج شماره- ارسال از فایل Microsoft Excell- ارسال انبوه- ارسال بر اساس اطلاعات متغیر- ارسال فلش (نمایش مستقیم بر روی گوشی)- ارسال پیام های طولانی LongSMS - دریافت رایگان پیام- ارسال متناضرمدیریت مخاطبین:- ثبت گروه مخاطبین- ثبت مخاطب- ثبت مشاغل- نظرسنجی- مسابقهامکانات سطح نمایندگی:- تنظیم پلان های متفاوت سیستم- ایجاد کاربر نا محدود- ایجاد نماینده نامحدود- تنظیم سطح دسترسی بر اساس پلان- تنظیم نرخ ارسال کاربر- ارسال سریع پیام به کاربر- ارسال ایمیل به کاربر- ورود مستقیم به پنل کاربر- تنظیم سطح دسترسی کاربر- تخصیص مستقیم شماره عمومی به کاربر- تخصیص مستقیم شماره خصوصی به کاربر- بارگزاری سامانه از وبسایت شخصی نماینده- تغییر عنوان سامانه- تغییر کپی رایت سامانه- تغییر صفحه لوگین و تنظیم اختصاصی آن- تغییر اطلاعات Meta توضیحات و کلیدواژه ها- واریز سود نماینده در لحظه شارژ اعتبار کاربر- واریز سود نماینده به حساب بانکی در صورت درخواست-پشتیبانی از خطوط 1000 2000 3000 5000خرید کارت شارژ موبایل:- خرید کارت شارژ ایرانسل- خرید کارت شارژ همراه اول- شارژ مستقیم ایرانسل TOPUP- شارژ مستقیم هم ...
حلال پوشش گالوانیزه سرد Zincoat
حلال مخصوص پوشش گالوانیزه سرد زینکوت (Zincoat)
حلال مخصوص گالوانیزه سرد زینکوت فرموله شده بر پایه آروماتیک ها جهت تغییر ویسکوزیته پوشش گالوانیزه سرد زینکوت مورد استفاده قرار میگردد.
با توجه به وزن مخصوص بالای این پوشش بدون حلال جهت استفاده از ابزار پاششی مثل پیستوله و ایرلس غیر قابل استفاده خواهد بود ، بنابراین بسته به میزان فشار دستگاه میبایست بین 20 تا 25 درصد به پوشش اضافه شده و کاملا مخلوط نمایید.
در ضمن جهت شستشوی سطح و ابزار آلات نقاشی میتوان از حلال مخصوص استفاده نمود.
تذکر : به هیچ عنوان از حلال های صنعتی دیگر مثل تینر 10 هزار و غیره جهت تغییر ویسکوزیته استفاده ننمایید.
حجم : 1 لیتری توجه: به دلیل وزن بالای محصول، برای رفاه حال شما عزیزان و کاهش هزینه پستی، امکان ارسال محصولات توسط باربری و ترمینال نیز وجود دارد. لذا می توانید پس از ثبت سفارش، جهت هماهنگی با فروشنده تماس حاصل نمایید. ...
فایل حضور و غیاب با اکسس
یک برنامه ساده با فرمت اکسس 2007 جهت آموزش اکسس که می تواند به عنوان برنامه ساده حضور و غیاب نیز به کار رود. همچنین سورس برنامه باز بوده و امکان تغییر وجود دارد.
فروشنده فایل در سایت حاضر، طراح و برنامه‌نویس آن نیز می‌باشد.جهت مشاهدۀ تصاویری از محیط برنامه روی لینک های زیر کلیک کنید:فرم اصلی فرم دانشجویان فرم گزارشگیری حضور و غیاب آمار روز جاری گزارش1 گزارش 2
اجزای برنامه:
جداول(Table):
جدول دانشجویان: شامل فیلدهای: نام، نام خانوادگی، کد دانشجو، کد ملی و عکس (با استفاده از نوع داده ای Attachment)
جدول کلاس ها: تنها شامل فیلد تاریخ کلاس و کد کلاس
جدول حضور و غیاب: شامل فیلدهای کد کلاس، کد دانشجو، حاضر، غایب ، توضیحات
برقراری روابط Relationships بین جداول
پرس و جو ها(Query):
پرس و جوی حاضران روز جاری برای گزارش (Report)حاضران روز
پرس و جوی غایبین روز جاری برای گزارش (Report) حاضران روز
پرس و جوی محاسبه کل تعداد حضور/غیبت دانشجویان
پرس و جوی خلاصه حضور و غیاب برای گزارش ساده از حضور و غیاب دانشجویان در محدوده تاریخی خاص.
فرمها:
فرم تعریف، ویرایش و حذف کلاس ها
فرم تعریف، ویرایش و حذف دانشجویان
فرم ثبت حضور و غیاب
فرم گزارش گیری حضور و غیاب در محدوده تاریخی خاص و انتخاب همه یا دانشجوی خاص.
فرم اصلی جهت دسترسی به فرم های ورود داده و گزارشات و استفاده به عنوان تخته سوییچ (Switchboard)
فرم لاگین برای دریافت نام و رمز ورود کاربر.
گزارشات(Report):
گزارش خام حضور و غیاب شامل کد، اسم و عکس دانشجویان جهت حضور و غیاب دستی.
گزارش حضور و غیاب در محدوده تاریخی خاص
محاسبه مجموع حضور و غیاب دانشجویان/ دانشجوی خاص.
نمایش حاضرین روز جاری
نمایش غیایبین روز جاری
کدهای ویژوال بیسیک(VBA):
کدهای ساده برای انجام اعمال ...
شربت گیاهی دیابت باسکین (شش گیاه آکسود)
خرید شربت گیاهی دیابت باسکین (شش گیاه آکسود):شماره پروانه بهداشت سازمان غذا و دارو: 15/14934 
ویژگیهای شربت گیاهی دیابت باسکین (شش گیاه آکسود):
- کنترل قند خون- تنظیم انسولین خون- فعال کننده لوزالمعده- کنترل قند عصبییکی از گیاهان موثر دارای معجون بوغناق می باشد که با فعال کردن کبد و تولید انسولین باعث کاهش قند می شود.
موارد منع مصرف: کودکان زیریک سال و زنان باردارطریقه مصرف: هر وعده یک قاشق غذا خوری در یک استکان آب ، قبل از غذا میل شود .
حجم: 250 سی سی ...
کفش ورزشی زنانه نایکی NIKE ساخت ایران با گارانتی
این کفش ورزشی زنانه نایک را می توانید برای پیاده روی، دویدن، ایروبیک و همه ورزش ها استفاده نمایید.با توجه به شیک بودن این کفش شما با استفاده از این کتانی نایک زنانه می توانید از آن برای انجام امور روزمره (غیر از ورزش) نیز بهره ببرید.
استفاده از محصولات مرغوب و با کیفیت ایرانی علاوه بر اینکه باعث رشد اقتصادی کشور می شود موجب رضایت مندی خریداران از محصولات می گردددر سال های اخیر شرکت های تولید کفش در ایران پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و توانسته اند محصولات با کیفیتی تولید کنند که قابل رقابت با نمونه خارجی باشد و البته قیمت بسیار مناسب تری داشته باشد.می خواهیم یکی از کفش های درجه یک و با کیفیت ایرانی را به شما معرفی کنیم.کفش ورزشی زنانه تولیدی شرکت ماهان با استفاده از مواد مرغوب و درجه یک توانسته جایگاه خود را به عنوان یک محصول ایرانی خوب بین مردم بدست بیاورد.با هم به ویژگی های این کفش زنانه ورزشی نگاه می کنیم:ویژگی کتانی زنانه NIKE :
- تولید شده از مواد درجه یک و نو با استفاده از تکنولوژی داخل و کارخانجات پیشرفته- دارای تخت قابل انعطاف و کاملا طبی- دارای رویه با قابلیت تهویه هوا جهت تنفس پا و بو نگرفتن کفش- استفاده از مواد پلی یورتان در کف کفش برای راحتی بیشتر- محصول شرکت تولیدی ماهان- سایز بندی 37، 38 و 39 و 40- رنگ بندی مشکی و سرمه ای تیره (نزدیک به مشکی) با ترکیب صورتی (متمایل به گل بهی) به همراه بندهای صورتی متمایل به گل بهی
این کتانی ورزشی نایک با همت تولید کننده های ایرانی تولید شده و از نظر کیفیت و دوام کاملا تضمین شده است.این محصول دارای هولوگرام اورجینال و گارانتی شرکتی می باشد.این محصول به رنگ سرمه ای موجود می باشد.این محصول تولید شرکت ماهان می باشد.
...
بانک اطلاعات فروشندگان آبمیوه و بستنی
محتویات ارزشمند این بانک اطلاعات شامل تمامی فروشندگان آبمیوه و بستنی فروشان کشور این مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 210 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند.این فایل، حدود 3150 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی - نام مدیر - تلفن - استان - شهر - آدرس نوشته شده است.آدرس و شماره تلفن ثابت صنف فروشندگان آبمیوه و بستنی کشور به تفکیک شهر و استان موبایل برخی ار فروشندگان عنوان فروشگاه نام فروشنده نوع فایل : PDF صحت اطلاعات : 70% تا 75% بروزرسانی تا اردیبهشت سال 1393 میباشد.این بانک اطلاعات ارزشمند اکنون در اختیار شماست و به آسانی می توانید آن را دانلود کنید و از طریق شماره تماس و آدرس های ذکر شده تبلیغات کنید.با توجه به اینکه بازاریابهای زیادی در جمع آوری این اطلاعات همکاری کرده اند بنابراین آدرس ها و شماره تماس ها می توانند از مکانهای گوناگون و متنوعی استخراج شده باشند و برای ارسال تبلیغات تلفنی و ارسال اس ام اس مناسب باشند. با دانلود این مجموعه و استفاده تبلیغاتی مناسب از آن، مشتریهای خود را افزایش داده و شاهد بهبود کسب و کار خود باشید. اگر فروشنده عمده فروشندگان آبمیوه و بستنی کشور هستید.اگر بازاریاب عمده محصولات فروشندگان آبمیوه و بستنی کشور هستید.اگر به فروش بیشتر فکر میکنید.بازاریابی تلفنی بهترین روش برای فروش محصولات میباشد. با دریافت این گنجینه تجارت خود را متحول کنید.کسب و کار خود را متحول کنید 10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی 1- سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید. 2- نباید مشتری را معطل بگذارید. 3- در مواقع مهم بهتر است ایستاده صحبت کنید. 4- به منشی ها خیلی احترام بگذارید. 5- گفتگو کنید و متکلم وحده نباشید. 6- گوشی تلفن را درست در دست بگیرید. 7- یادداشت برداری کنید. 8- از ز ...
ادکلن مردانه پگاسوس مارلی ریو Pegasus
عطر ادکلن مردانه پرفیومز د مارلی پگاسوس محصول سال ۲۰۱۱ برند مارلی که با رایحه ی گرم و شیرینش از همان ابتدای ورودش به دنیای عطر مورد استقبال زیادی قرار گرفت و طرفداران زیادی را نیز از آن خود نمود. نام محصول برگرفته از اسم اسب افسانه ای یونان که نمادی از قدرت و سرعت است، می باشد. یکی از ویژگی های بارز این عطر مردانه، ماندگاری فوق بالای آن می باشد و رایحه ی آن را میتوان در دسته ی رایحه های شرقی سرخس گونه طبقه بندی کرد. این محصول نمادی از مردی قدرتمند، متفکر و عمیق است که مورد پسند اکثریت و هر سن و سالی می باشد. در مسیر بویایی این عطر باشکوه و مجلل ابتدا ترکیب ترنج و گل آفتاب پرست به استقبال شنونده آمده و بدنبال آن در ادامه ی راه با گل های بنفشه، یاسمن و بادام دنبال شده و در پایان راه با عنبر سائل ، وانیل و چوب صندل سفید ماندگار میشود و نهایتا دست در دست هم منحصر بفرد ترین محصول مارلی را ایجاد نموده اند. محصولی که به جرات میتوان از نظر ساختاری چه رایحه و چه شکل بطری به آن کاملترین امتیاز را داد. ...
آموزش کسب درآمد بالای 200 هزار تومان درماه فقط با یک گوشی موبایل
شاید آموزش کسب درآمد بالای 200 هزار تومان درماه، بیشتر شبیه به یک رویا برایتان به نظر برسد اما خدا را شکر این یک حقیقت است نه رویا.شما می توانید ساعاتی که در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام می گذرانید را به پول نقد تبدیل کنید.
از اولین باری که سعی کردم مهارت های کسب درآمد و پولسازی از اینترنت را به علاقمندان یاد بدهم 7 سال می گذرد. از همان روزها مهمترین دغدغه فکری من این بود تا حتی افرادی که هیچ تجربه و مهارتی از کار با کامپیوتر و اینترنت هم ندارند بتوانند برای خودشان کار کنند و به درآمدهای خوب از اینترنت برسند.
در طی چند سال اخیر با ورود شبکه های اجتماعی و همه گیر شدن گوشی های هوشمند خدا را شکر این فرآیند خیلی ساده تر از قبل شده و حداقلش این است که با یادگیری یک سری تکنیکهای ساده تقریبا هر کسی که ذره ای علاقمند به این زمینه باشد می تواند با استفاده از یک گوشی موبایل و شبکه های اجتماعی برای خودش کار کند و به درآمد بالای 200 هزارتومان ماهیانه برسد.
برای خیلی ها شاید این رقم اندک و برای برخی واقعا زیاد باشد اما حرف من سر این است که این درآمد محرک خیلی قوی می تواند باشد برای کسانی که واقعا به این کار علاقمند هستند تا به واسطه همین کار ساده شروع کنند به ایجاد کسب و کارهای قدرتمند و شخصی که بین 1.000.000 تا 3.000.000 تومان در ماه (یک تا سه میلیون در ماه)، درآمد داشته باشند.
بنابراین هرآنچه را که تاکنون درباره کسب درآمد از اینترنت شنیده اید را فراموش کنید، این بار بدون نیاز به کامپیوتر و سخت افزارهای گران قیمت و تنها با یک گوشی موبایل به شما یاد می دهم چطور از همین امروز شروع به ایجاد یک کسب و کار آنلاین کنید و به درآمد بالای 200 هزارتومان در ماه (برای شروع) برسید.
این دوره مناسب چه کسانی است؟
افرادی که یک گوشی هوشمند و دسترسی به اینترنت دارند و وقت زیادی را در شبکه های اج ...
درمان کمردرد حاد با طب مکمل هومیوپاتی
سوال: با خرید این محصول من دقیقا صاحب چه چیزی می شوم؟
جواب:با خرید این محصول شما یک فایل پی دی اف را دانلود می کنید که در آن نحوه درمان کمردرد حاد با هومیوپاتی را یاد می گیرید.
سوال:این آموزش توسط چه کسی ارائه شده است.
جواب:این آموزش توسط دکتر عادل حیدری نژاد معروف ترین پزشک متخصص هومیوپاتی ایران و عضو دپارتمان اطفال بیمارستان فوق تخصصی تریتا ارائه شده است
کمردرد حاد یکی از شایعترین مشکلات در جامعه است و موجب نگرانی بسیاری برای افراد از بابت صرف هزینه های بسیار درمانی و تحمل رنج می شود.
دقت داشته باشید این درمان فقط برای موارد حاد کمردرد است یعنی از شروع علایم حداکثر هفت روز گذشته باشد.
نکته بسیار مهم:این محصول هرگز جایگزین مراجعه پزشکی شما به متخصص ارتوپد یا مغز و اعصاب نمی باشد بلکه در کنار درمان های روتین پزشکی کمک می کند که سطح سلامتی شما بالاتر رفته و کمردرد شما بهتر و سریع تر درمان بشود.
نکته :ففط یادتان باشد حتما حداقل تا یک ماه قبل از این آموزش از هیچ داروی هومیوپاتیی استفاده نکرده باشید
پرهیز غذایی:در طی مدت درمان جدا از مصرف قهوه نسکافه سیر موسیر و داروهای گیاهی و ترشی پرهیز کنید
سلب مسئولیت
ما همین جا اعلام می داریم هدف اصلی ما ارتقا سطح سلامت افراد جامعه با استفاده از اصول کاملا علمی و تایید شده طب هومیوپاتی تحت نظارت اداره طب مکمل وزارت بهداشت کشور ایران است ولی هیچ ادعایی در اثبات خودمان و رد سایرین نداریم.ما فایل های آموزشی زیادی را در وب سایت مان قرار داده و می دهیم که روش طب مکمل هومیوپاتی را در درمان بیماری های پزشکی رایج ارائه می دهد ولی هیچ اصراری در قانع کردن جامعه برای استفاده از آن ها نداریم و معتقد هستیم خود افراد با مطالعه و تحقیق متوجه صلاح خود می شوند.بر همین اساس و در همین جا اعلام می داریم که مسئولیت استفاده از فایل های آموزشی ما صرفا برعه ...
جزوه استراتژی های ناب معاملاتی بازار بورس
آموزش تحلیل بازار بورس. در این آموزش شما راهی را خواهید یافت که به کمک آن به راحتی میتوانید سود های کوتاه مدت،میان مدت یا بلند مدت داشته باشید.به راحتی خودتان خرید و فروش میکنید و دیگر نیاز به مشاوره ندارید.آموزش ها شامل :::آموزش نوسانگیری 1 الی 2 روزه
آموزش سیگنال های هفتکی و سود های 3 الی 8 روزه
آموزش سیگنال های کوتاه مدت 10 روز تا 1 ماهه
آموزش سیگنال های ماهانه و بالای 2 ماهه
آموزش در 45 صفحه pdf همراه با توضیح روی تصاویر و عکس ها به صورتی شیوا و روان و آسان میباشد.بدون نیاز به دانش قبلی. ...
هنر عشق بازی استاد دهنوی ، مجری برنامه گلبرگ
مجموعه ای تصویری با کیفیتی عالی در زمینه بررسی و حل مشکلات زناشویی که به زبان بسیار ساده و شیرین از سوی آقای دهنوی مطرح و پاسخ داده می شوند.تذکر مهم: این مجموعه در قالب دی وی دی ارسال می گردد و کتاب نیست!!!اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که در زندگی زناشویی خود مشکلات جدی دارند و آنگونه که باید از همسر خود لذت نمی برید و به دنبال کامیابی های جنسی رؤیایی در زندگی مشترکتان هستید یک پیشنهاد ویژه برایتان داریم که در طول مدت زندگی تان بی نظیر است.حتما نام حجة الاسلام دهنوی را تاکنون شنیده اید؟ کارشناسی خوش اخلاق و خبره در حوزه مسائل جنسی و زناشویی که پایه ثابت برنامه گلبرگ شبکه 3 سیما بودند که چند سالی است از رسانه ملی پخش می شود.مجموعه ای که همینک برایتان آماده کرده ایم اما چیزی متفاوت و واقعا دیدنی و قابل تامل برای زوج های ایرانی است ، استفاده از این مجموعه را به همه زوج های گرامی توصیه می کنم چرا که کلید حل بسیاری از مشکلات جنسی شما و همسرتان در این مجموعه افشاء می شود به گونه ای که شما پس از استفاده از این مجموعه خواهید توانست: اختلالات جنسی خود و همسرتان را شناخته و به سادگی برطرف کنید مشکلات سرد مزاجی خانم ها را در کوتاه ترین زمان و با کارهایی ساده برای همیشه حل کنید رغبت خود و همسرتان به رابطه جنسی را به شدت افزایش دهید به رابطه یکنواخت خود و همسرتان رنگ و بویی تازه از تنوع و هیجان ببخشید کاری کنید تا همسرتان بیشتر از شما عاشق عشق بازی و همبستری شود دید تازه ای از رابطه زناشویی بدست آورید و همسر خود را همانند روزهای آغازین ...
نقشه های اجرایی فاز2 بیمارستان
طراحی نقشه بیمارستان به دلیل داشتن کلی ریز فضا و بخش ها و کاربری های متنوع، همواره یکی از مشکل ترین و پیچیده ترین طراحی های معماری به شمار می آید. همچنین اغلب، نمونه نقشه های اجرایی و فاز2 بیمارستان در اختیار شرکتهای مشاور هستند که به هیچ وجه دسترسی به آنها ممکن نیست.اما در اینجا، ما در فایلی تحت عنوان « نقشه های فاز2 بیمارستان » نمونه بسیار عالی و حرفه ای از نقشه های اجرایی (dwg) یک بیمارستان 5 طبقه که بیش از صدها ریزفضا و کاربری های متنوع را داراست و بطور کاملا ماهرانه، توسط یکی از بهترین شرکتهای ساختمانی ایران، طراحی گردیده است را آماده دانلود کرده ایم... توضیحات در مورد این نقشه ها : همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، این بیمارستان در 5طبقه طراحی شده است. فضاهای طبقه همکف آن عبارتند از : » فضاهای مشترک - منطقه درمانگاهی - منطقه اداری - بخش اورژانس - فیزیوتراپی - رادیوگرافی تشخیصی - آزمایشگاه پارامترهای فیزیولوژیک - آزمایشگاه تحلیلی بالینی - بخش اهدای خون - آشپزخانه و رستوران - بخش تشریح و نگهداری جسد - انبارهای عمومی و تدارکاتی و دارویی - رختشویخانه - کاخداری و شستشو و ضدعفونی تخت و تشککه هر بخش نیز شامل کلی ریز فضا (که در نقشه، به رنگ سبز نوشته شده اند، می باشد) تصویر نقشه طبقه همکف 
فضاهای طبقه اول آن عبارتند از : » فضاهای مشترک - بخش بستری اطفال - بخش اعمال جراحی - بخش استریلیزاسیون مرکزی - بخش اعمال زایمان - بخش مراقبت های ویژه - بخش بستری مراقبت های ویژه قلبی - بخش بستری داخلی قلب - فضاهای مشترک آموزش و پشتیبانی - بخش بستری جراحی (زنان) - فضاهای آموزشیکه هر بخش نیز شامل کلی ریز فضا (که در نقشه، به رنگ سبز نوشته شده اند، می باشد) تصویر نقشه طبقه اول 
طبقه دوم آن مربوط به & ...
نقشه اجرایی تخت نوزاد(سرویس خواب کشتی)
طراحی این محصول توسط نرم افزار Solid Works 2015 صورت گرفته است. این محصول جهت خوابیدن نوزاد و یا کودک شما طراحی گردیده است. روش طراحی این محصول بصورت Part می باشد که روی یکدیگر Assembly گردیده است. برای ساخت این محصول کافیست نقشه را به کارگاه های نجاری و یا شرکت های مرتبط با تختخواب سازی برده تا بتوانید از این محصول زیبا استفاده لازم را ببرید.این محصول شامل:یک فایل اکسل که شرح قطعات و ابعاد آنها در آن توضیح داده شده است.2 فایل SLDASM19 فایل SLDDRW22 فایل SLDPRTمی باشد. بچه های امروزی را نمی توان با لالایی و قربان صدقه رفتن خواباند، این وروجک ها به هر دری میزنند تا وظیفه خطیر خوابیدن را از دوش خود باز کنند. خوب در این گیر و دار برای اینکه بتوانیم آنها را به سمت سرویس خواب بکشیم نیازمند نیروی جاذبه هستیم. سرویس خوابی که در این بخش به تصویر کشیده ایم دقیقا دارای این نیروی جاذبه هستند و می توانند خیال والدین را از بابت خواب کودک خود راحت کنند. ...
ادکلن جکس بوگارت سیلور سنت مردانه
ادکلن مردانه ژاک بوگارت سیلور سنت ( Jacques Bogart Silver Scent for men ) با رایحه ای گرم و شیرین همچنین ماندگاری بالا و میزان پراکندگی عالی مخصوص فصول سرد سال روانه ی بازار شد . این عطر دارای موادی نظیر بهار نارنج ، لیمو ، رزماری ، جوز ، هل و چوب ساج در ترکیبات خود می باشد.اگر میخواهید در تمامی مهمانی ها و دیدارهایتان برای همیشه در ذهن ها یاد خود را ثبت کنید ما عطر ادکلن جکس بوگارت سیلور سنت مردانه را پیشنهاد می کنیم.عطر چوبی قدرتمند و استثنایی با ماندگاری بالاادکلن سیلور سنت یکی از بی نظیر ترین ادکلن های ۵ سال اخیر شناخته شده است.نت های بویایی ادکلن مردانه Jacques Bogart Silver Scent for men عبارتند از:رایحه اولیه : بهارنارنج ، لیمورایحه میانی : رزماری ، جوز ، گشنیز ، اسطوخودوس ، گل شمعدانی ، هلرایحه پایه : هسته میوه ، حبوبات تونکا ، چوب ساج ، خس خسادکلن مردانه سیلور سنت محصولی بسیار متفاوت و جذاب است که در همان اولین بار بوییدن آن مجذوب رایحه بی نظیر و متفاوت آن می شوید. این ادکلن ساخته شده است برای کسانی که جذابیت را جزئی از وجود خود می دانند و می خواهند در هر مکان و در هر زمانی خود را برجسته و متفاوت احساس کنند. بوی این عطر به دلیل ترکیبالت طبیعی آن بسیار جذاب است و به صورت ویژه برای مهمانی ها و مجالس طراحی شده است. هر چند استفاده از آن در ملاقات های شخصی و یا کاری نیز تاثیری شگرف بر طرف مقابل خواهد گذاشت.ویژگی های محصول:عمر محصول: ۱۲ الی ۱۶ ساعتقدرت خوشبویی: عالیپیشنهاد استفاده : روز و شبمناسب برای : مردانسن مصرف : تمام سنینبو: ملایم و تلخفصل: چهار فصلنام ادکلن : Silver Scentشرکت تولید کننده : Jacques Bogartکشور تولید کننده : فرانسهحجم : ۱۰۰ MLنوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Toilette ...
ماشین آلات (کارشناسی ارشد مدیریت ساخت دانشگاه امیر کبیر)
پروژه درس ماشین آلات، طراحی ناوگان ماشین آلات عملیات خاکی پروژه احداث خط لوله "42 انتقال گاز (یکی از گروه های کارشناسی ارشد مدیریت ساخت دانشگاه امیر کبیر)به صورت pdf و 82 صفحه (با جزئیات ریز محاسبات)(میامی - دشت شاد به طول 100 کیلومتر)طراحی ناوگان ماشین آلات عمرانی، یکی از واحدهای درسی رشته مدیریت ساخت (PC)، مدیریت پروژه و ساخت (PCM) و ... می باشد که از اهمیت زیادی برخوردار است. دانشجویان اغلب رشته های مرتبط که بایستی این واحد درسی را پشت سر بگذارند، بدلیل پیچیدگی و دشواری بیش از حد آن، همواره بدنبال نمونه پروژه هایی هستند که بتوانند از اطلاعات آن استفاده کنند (یا عین همان پروژه را ویرایش و تحویل استاد مربوطه نمایند !!!!!)در اینجا همانطور که از اسم آن نیز مشخص است، ما پروژه طراحی ناوگان ماشین آلات پروژه انتقال لوله گاز (که توسط یکی از گروه های درسی کارشناسی ارشد رشته مدیریت ساخت دانشگاه امیر کبیر بصورت کامل و دقیق انجام شده است) را برای دانلود و استفاده قرار داده ایم.این پروژه با عنوان "طراحی ناوگان ماشین آلات عملیات خاکی پروژه احداث خط لوله "42 انتقال گاز میامی - دشت شاد به طول یکصد کیلومتر" می باشد که شامل 6 فصل می باشد.» فصل اول : شرح مختصر پروژه و مشخصات آن» فصل دوم: طراحی ناوگان ماشین آلات برای عملیات احداث مسیر (ROW)» فصل سوم : طراحی ناوگان ماشین آلات عملیات حفاری کانال» فصل چهارم : سیستم نگهداری و تعمیرات ماشین آلات پروژه» فصل پنجم : سیستم کد گذاری برای ماشین آلات» فصل ششم : پیوست هاجزئیات مربوط به هر کدام از فصل ها را در زیر مشاهده میفرمائید. ...
آموزش تحلیل تکنیکال(فنی)
آیا می خواهید قیمت طلا را پیش بینی کنید؟ قیمت دلار چطور؟پاسخ این سوالات تحلیل تکنیکال است. در تحلیل تکنیکال با بررسی روند نمودار قیمتها میتوان قیمتهای آینده را پیش بینی کرد. این روش از تحلیل بیشتر برای علاقه مندان به بازار ارز , سکه , بورس و فارکس مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از تحلیل تکنیکال شما میتوانید زمان مناسب خرید و فروش را دریابید و در نتیجه سود کنید. همان گونه که غولهای ثروت در جهان با استفاده از این تکنیکها به ثروت عظیمی دست یافتند. از جمله وارن بافت ثروتمند ترین مرد دنیا در سال 2008 که از سرمایه گذاران در بورس امریکا میباشد. این محصول آموزش جامع و کاملی از تحلیل تکنیکال است که توسط اساتید بزرگی چون جان مورفی تهیه شده است. حجم فایل: 5.21 مگابایتفرمت: pdfتعداد صفحه: 107 ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.