محصولات جدید 24

پودر درزگیر رادیاتور (آمریکائی)
اگر آب رادیات شما کم میشود اگر از زیر ماشین در حال حرکت آب یا ضد یخ میریزد و اگر ... احتمالا قسمتی از مسیر خنک کننده یا رادیات یک سوراخ یا ترک ریز داره که آب در حرکت و با بالا رفتن فشار از این سوراخ به بیرون میپاشد . درز گیر رادیات به سادگی مشکل شما را حل میکند . این مواد ، مواد پولک مانندی هستند ( از جنس رادیات ) که در رادیات ریخته میشود . این مواد در مسیر خنک کننده حرکت میکنند و اگر آب یا ضدیخ بخواهد از جایی بیرون رود به اون قسمت چسبیده و آنجا را مسدود میکنند . و مشکل شما به همین سادگی در عرض چند دقیقه برای همیشه حل میشود . طریقه مصرف :فقط یک قاشق چایخورری از محتویات قوطی را در آب رادیاتور ریخته و پس از 48 ساعت آب رادیاتور را عوض نمائید .&,nbsp,محصول شرکت ALUMASEAL آمریکا برای تمامی خودرو ها
کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود .نحوه ارسال :مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران 24 ساعت و در شهر های دیگر 48 ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد . ...
تب کودک خود را با هومیوپاتی کنترل کنید
سوال: با خرید این محصول من دقیقا صاحب چه چیزی می شوم؟
جواب:با خرید این محصول شما یک فایل پی دی اف پنج صفحه ای را دانلود می کنید که در آن نحوه کنترل تب در اطفال به روش هومیوپاتی را یاد می گیرید.
سوال:این آموزش توسط چه کسی ارائه شده است.
جواب:این آموزش توسط دکتر عادل حیدری نژاد معروف ترین پزشک متخصص هومیوپاتی اطفال ایران و عضو دپارتمان اطفال بیمارستان فوق تخصصی تریتا ارائه شده است.
واقعا چقدر ناراحت کننده است که والدین شاهد زجر فرزندشان در موقع خونگیری و یا بستری در بیمارستان بدلیل تب بالا در کودک خود باشند ولی شاید راه دیگری هم وجود داشته باشد.
تب بالا در کودک یکی از شایعترین مشکلات در جامعه است و موجب نگرانی بسیاری برای والدین می شود بخصوص وقتی که می دانند در سنین بین 4.5 ماهگی تا 7 سالگی حتی با تب های نه چندان بالا خطر تشنج وجود دارد با این فایل آموزشی خیال خود را برای همیشه راحت کنید.
پزشکان تب را درجه حرارت دهانی بالای 37.5 درجه سانتیگراد و درجه حرارت مقعدی بالای 38 درجه تعریف می‌کند. پزشکان براین باورند که در اغلب موارد تب بالا در کودک زیر 5 سال منجر به تشنج می شود. 
پزشکان تب را به عنوان زنگ خطر برای کودکان می دانند به طوری که حدود 3تا 5 درصد کودکان زیر 5 سال به دنبال تب تشنج می کنند.
تشنج‌ ناشی‌ از تب‌ به‌ دنبال‌ افزایش‌ ناگهانی‌ دمای‌ بدن‌ شیرخواران‌ و کودکان‌ به‌ وجود می‌آیدکه در این‌ حالت‌ هوشیاری‌ کودک‌ تغییر پیدا می‌کند و انقباضات‌ ناگهانی‌ و غیر قابل‌ کنترلی‌ در عضلات‌ وی‌ پدید می‌آید
کودکان زیر 5 سال ، به ویژه کودکان 6 ماهه تا 3 ساله مستعد تب تشنج دار هستند و زمانی بروز می کندکه درجه حرارت مقعدی این کودکان 40 یا بالاتر باشد.
.
س ...
فروش سورس آماده سایت شخصی ،شرکتی ،تجاری ارزان
فروش سورس سایت شخصی شرکتی تجاری پزشکان و کلا مناسب برای افراد خود اشتغال
با سلام
فروش سورس و اسکریپت به همراه فایل اس کیو ال ساخت جداول وب سایت حرفه ای بسیار ارزان مورد استفاده برای شرکتها ٬ سایت پزشکان و افراد خود اشتغال ٬ شخصی و تجاری با کانفیگ باز قابل نصب بر روی هاستهای دایرکت ادمین بدون هیچگونه مشکل در آپلود به صورت سایت ساز حرفه ای مناسب برای کسب درامد عالی برای بازاریابان و فروشندگان وب سایت ها ٬ طراحان سایت و افرادی که می خواهند یک وب سایت کاملا اختصاصی با مدیریت ۱۰۰٪برای ایراد تغییرات دلخواه خود داشته باشند .
ارزش واقعی این سورس سایت ساز بالغ بر ۴/۵میلیون تومان می باشد که بنده چون تغییر شغل داده و دیگر کدنویسی نمیکنم بر آن شدم تا پروژه خود را با قیمت بسیار ناچیز بفروشم تا فروشندگان و طراحان وب با خرید این محصول سایت ساز ارزشمند از آن کسب درامد کنند و با درج کپی رایت و اختصاص سازی نرم افزار به اسم شرکت خود کسب درامد خوبی داشته باشند .. همچنین همانطور که عنوان شد افراد بازاریاب اینترنتی یا جویای کار با خرید این پروژه می توانند بدون محدودیت در تعداد فروش سایت سازی کرده و کاملا قانونی کسب درامد نمایند .
همانطور که می دانید هیچ شرکت و یا طراح سایتی پروژه یا سورس اصلی سایت ساز خود را نه تنها به این قیمت ناچیز نمی فروشد بلکه به هیچ عنوان اطلاعات ورود هاستی که وب سایتشان بر روی آن پیاده شده به مشتری تحویل نمی دهند و جدا از این دو بحث ٬کپی رایت یا همان امضای سایت خود را به نام مشتری تغییر یا حذف نخواهد کرد و در غیر اینصورت هزینه حذف کپی رایت برنامه را اعمال خواهد کرد .
بنده تاکنون با سایت آماده ای حتی با پرداخت وجه برخورد نکرده ام که حداقل امکانات مورد نیاز و کلیدی یک وبسایت را داشته باشد چه برسد به زیبایی یا امکانات حرفه ای و کامل !
توجه داشته باشید این سایت ساز جومل ...
هارددیسک وسترن دیجیتال اکسترنال مدل مای پاسپورت Ultra Premium ظرفیت 1 ترابایت
هارد‌دیسک‌های قابل حمل سری مای پاسپورت شرکت وسترن را می‌توان از بهترین و باکیفیت‌ترین هارد‌های موجود در بازار دانست. طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، سرعت مناسب و قیمت معقول از جمله ویژگی‌های این سری از هارد‌دیسک‌هاست. پس اگر به دنبال ذخیره‌سازی مطمئن و فضایی امن برای اطلاعات شخصی، فیلم، عکس یا آرشیو موسیقی خود می‌گردید در نقد و بررسی هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport Ultra Premium با ما همراه باشید.
هارددیسک اکسترنال جدید وسترن دیجیتال (Western Digital) با نام My Passport Ultra Premium یکی از کوچکترین هارد دیسک‌های موجود در بازار است که تا ظرفیت 3 ترابایت تولید شده‌است. این هارد که هفتمین عضو از خانواده‌ی هاردهای پاسپورتی سری مای پاسپورت (My Passport) شرکت مطرح و معتبر وسترن‌دیجیتال است مانند مدل‌های پیشین خود از طراحی و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این هارد در ظرفیت‌های 500 گیگابایت،2،1و3 ترابایت روانه‌ی بازار شده است.
طراحی و ساخت
جنس بدنه این هارد از پلاستیک است اما حس باکیفیت بودنش را به خوبی با در دست گرفتنش احساس خواهید کرد. Ultra Premium در 4 رنگ مختلف عرضه شده که مات بودن آن باعث کاهش استعداد در جذب اثر انگشت شده. تنوع رنگ این هارد دیسک که در رنگ‌های مشکی، سفید، زرشکی و سورمه ای موجود است می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند. همچنین با استفاده از گریپ‌های عرضه شده توسط شرکت وسترن می‌توانید به ترکیب بیش از 20 رنگ دست پیدا کنید و درعین حال از هارد خود در برابر ضربه و شوک بیشتر محافظت کنید. Ultra Premium مقاومت خوبی در برابر شوک و لغزش نشان می‌دهد اما در برابر ضربه و رطوبت آسیب‌پذیر است.
ابعاد این محصول تا حد زیادی شبیه به نس ...
آنتی ویروس مولتی دیوایس ایست سکیوریتی شش یوزر Eset Multi Device SecurityV10 2017
آنتی ویروس مولتی دیوایس سکیوریتی با 50 درصد تخفیفمشخصات شناسنامه ای مولتی دیوایس سکیوریتی Eset Multi Device Security V10 2017 شش یوزر یک ساله (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) = 055498-007-6آنتی ویروس مالتی دیوایس چیست؟ترجمه مالتی دیوایس به فارسی«چند دستگاهه» می‌باشد که متاسفانه مفهوم دقیق آن را نمی‌رساند. برای آشنایی با مفهوم آن نیاز است اطلاعاتی در مورد سیستم عامل‌ها داشته باشید. وقتی شما از دستگاه‌ها (کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت، موبایل و … ) استفاده می‌نمایید در اصل در حال کار با برنامه‌ایی هستید که امکان استفاده از آن دستگاه‌ها را برای شما فراهم می‌نماید. احتمالاً کلماتی نظیر ویندوز، اندروید، لینوکس، آی‌اُ اِس، اُ اِس ایکس، ویندوز فون و … را شنیده‌اید. هر یک از آنها یک سیستم عامل معروف می‌باشند. تا چند وقت قبل اگر شما قصد خرید آنتی ویروس برای هر یک از دستگاه‌های خود را داشتید می‌بایستی برای هر یک بصورت جداگانه لایسنس مخصوص همان سیستم عامل را خریداری می‌کردید. اما امروزه بیشتر تولید کنندگان آنتی ویروس، برای راحتی شما امکان «چند سیستم عامله» بودن را فراهم نموده‌اند. یعنی شما با خرید یک لایسنس می‌توانید آنرا روی یک دستگاه با هر سیستم عاملی نصب نمایید. فرض کنید شما چند دستگاه مختلف دارید که هر کدام با سیستم عامل مربوط به خودش کار می‌کند مثلاً یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز، یک موبایل آیفون با سیستم عامل آی‌اُ اِس و یک تبلت با سیستم عامل اندروید. حالا از فروشگاهی یک لایسنس آنتی ویروس مالتی دیوایس می‌خرید، حالت «چند دستگاهه» این اجازه را به شما می‌دهد آنرا روی یکی از 6 دستگاه خود نصب نمایید بدون اینکه سیستم عامل آن مهم ...
پاورپوینت برآورد کمی حمل و نقل غیر موتوری + مدیریت تحرک
پاورپوینت آموزشی بر گرفته از ترجمه ی مقاله ای با عنوان زیر می باشد:Quantifying the Benefits of Nonmotorized Transportation For Achieving Mobility Management Objectivesکه این مقاله مربوط به سال ۲۰۱۰ است و بررسی های اقتصادی در رابطه با حمل و نقل غیرموتوری و مقایسه با حمل و نقل موتوری انجام داده است.
مباحثی که در این پروژه به آن اشاره شده است، عبارتند از:- ارزیابی مزایای وضعیت دوچرخه سواری و پیاده روی بهبودیافته- افزایش سفرهای غیر موتوری- تغییر و انتقال از حالت های رفت و آمد موتوری به غیرموتوری- تعریف استراتژی جهت تشویق دوچرخه سواری و پیاده روی
بررسی ها نشان می دهد که سفر غیرموتوری مزایای قابل توجهی دارد که میتوان با هزینه کردن، مشوق های موثر برای آن را افزایش داد.
نکات:
تعداد اسلاید: ۶۵تصاویر و نمودارها با کیفیت بالاهمراه با زیرنویس و یادداشت هایی جهت استفاده هنگام ارائه ...
ادکلن خنک اکوا بولگاری مردانه Bvlgari Bulgari AQUA
ادکلن خنک و شیرین اکوا بولگاری مردانه Bvlgari Bulgari AQUAT یک عطر خنک و متبلور مانند قطره ای در آب برای تمام لحظات و بالا بردن انرژی شماست.این عطر مدرن و نوآورانه تداعی گر آب یخ و مناسب در گرمای تابستان است. پیشنهادی برای آقایان شیک پوش و خوش سلیقه، با رایحه ای قدرتمند، قاطع، جذاب و افسانه ای، که حیرت همگان را بر می انگیزد …کمپانی بولگاری در سال ۱۸۸۴ با تولید جواهر آلات توسط Sotirio Bvlgari در شهر رم تاسیس و در سال ۱۹۰۵ به همراه دو پسرش Constantino و Giorgio آن را گسترش داد. Bvlgari در اولین فاز در سال ۱۹۷۰ شعبات دیگر را در نیویورک، جنوآ، مونت کارلو و پاریس افتتاح کرد و رفته رفته تولید محصولاتی از قبیل ساعت، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و چرم و همچنین ساخت هتل را آغاز کرد. در سال ۱۹۹۲ تنوع محصولات خود را اینبار با تولید عطر و ادکلن با طراحی عطر Eau Parfumee au The Vert بالا برد.ویژگی های ادکلن مردانه آکوا بولگاری:عمر محصول: ۸ الی ۱۰ ساعتقدرت خوشبویی: عالیپیشنهاد استفاده: روز و شبمناسب برای: مردانسن مصرف: تمام سنینبو: خنک و شیرینفصل: چهار فصل/ ترجیحا تابستانحجم:۱۰۰میلی گرمتولید: امارات تحت لیسانس کمپانی بولگاری ‎ Bvlgari ...
قفل چرخ خودرو ( ضد سرقت )
برای اولین بار در ایران با خیالی آسوده خودرو خود را پارک نمائید !سرقت شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
با نصب قفل چرخ خودروی شما دیگر گزینه سارقان نیست بهترین ابزار جهت ارتقا ایمنی لاستیک خودرو در برابر سارقان یک بازدارنده مطمئن در برابر سرقت لاستیک خودرو وسیله ای برای حذف عامل استرس قابل نصب بر روی هر چهار چرخ خودرو نصب سریع و آسانبهترین ابزار جهت جلوگیری از سرقت رینگ و لاستیک فقط یکبار برای همیشه قفل ها بر روی لاستیک خودرو ببندید دیگر فقط کسی می تواند لاستیک ها را باز کند که کلید آنرا داشته باشد این محصول شامل 4 عدد قفل چرخ و دو عدد کلید قفل میباشد.توجه مهم : این محصول قابل استفاده بر روی تمامی محصولات ایران خودرو ( به غیر از سمند ) میباشد . کالا قبل از ارسال بازدید شده و پس از تائید سلامت آن ارسال میشود .نحوه ارسال:پس از پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران 24 ساعت و در شهر های دیگر 48 ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد . ...
قلم خشگیر جانسون با ضمانت رنگ ثابت (محصول کشور تایوان) 
جدیدترین نسل قلم خش گیر، با شستشو و حرارت پاک نمی شود، همراه با راهنمای فارسیسال تولید و انقضا بروی محصول درج شده است. شماره پروانه وارداتی 1130851013 مناسب برای خودرو های ایران خودرو , سایپا, پارس خودرو و ... کد رنگ را از کجا پیدا کنیم ؟کد رنگ خودرو معمولا در یکی از چهار قسمت ماشین درج می گردد : 1 - لای درب راننده 2 - لای درب شاگرد 3 - کنار شماره موتور ماشین بر روی پلاک فلزی 4 - بر روی شیشه های عقب خودرو بر روی برگه کاغذی ( در خودرو های صفر ) 
توجه بسیار مهم : خریداران محترم مستحضر باشند که هیچ نوع قلم خشگیری وجود ندارد که خش بدنه خودرو را مانند روز اول کند، این قلم و تمامی قلم های خشگیر فقط برای ترمیم رنگ می باشند . (فریب تبلیغات غیر واقعی را نخورید) (( حتما کد رنگ را به دقت انتخاب نمائید ))
توجه داشته باشید : لیست رنگ ها ابتدای هر ماه بروز رسانی می شود. 
نحوه ارسال :پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه ، مرسوله در سریع ترین زمان ممکن ( در تهران 24 ساعت و در شهر های دیگر 48 ساعت ) برای خریدار در بسته بندی مناسب و بدون آسیب دیدگی ارسال خواهد شد. ...
صابون عصاره مالت
خواص صابون عصاره مالت:
مرطوب کننده قوی، تونیک پوست و مو
درمانگر آکنه و پاک کننده عمقی پوست
تحریک تولید کلاژن در سطح پوست و جوان کننده پوست بدلیل وجود آنتی اکسیدانت و ویتامین C
بهبود خاصیت ارتجاعی پوست بدلیل وجود ریز مغذی سلنیم(Se)
التیام بخش التهابات پوستی بدلیل وجود ریز مغذی روی (Zn)
تحریک کننده رشد مو بدلیل وجود آهن و ویتامینهای گروه B
مواد تشکیل دهنده:گلیسرین گیاهی، عصاره آلوئه ورا، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن کرچک، روغن کنجد، روغن سبوس برنج، روغن سویا، روغن کانولا، روغن گردو، سدیم هیدروکساید، پتاسیم هیدروکساید،سدیم بنتونیت، عصاره مالت
روش مصرف: موضع را با کف صابون آغشته کنید، 30 ثانیه ماساژ دهید سپس با آب ولرم شستشو دهید. ...
کیف پول مخملی گل دار دخترانه بزرگ
جنس لطیف پارچه و تنوع طرح آن باعث شده کادویی متفاوت را خریداری کرده باشید. توجه به این نکته که خانم ها دوست ندارند وسایلشان را در دست دیگری ببینند باعث شده تا سازنده این کیف بیش از صد مدل مختلف را در تعداد محدود ارائه در رنگ بندی متنوع نمونه های زیبای آن را برای فروش ارائه داده است که با انتخاب محصول در همین صفحه می توانید رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنیدویژگی اصلی این کیف پول جای دادن کارت بانکی ، کارت ویزیت و اسکناس در یک فضای کوچک و قابل حمل است ، تنها کافیست کیف را باز کنید و کارت هایتان را وارد آن نمایید ، می توانید در این فضاها کارت های ویزیت را هم قرار دهید ، در قسمت کناره ی کیف هم جای مناسبی برای اسکناس وجود داردپیشرفت علم و تکنولوژی تاثیر خود را در پیوندهای مالی ، رد و بدل پول و دیگر مسائل نیز نشان داده است ، امروزه کردیت کارت ها (کارت های اعتباری) ، کارت های بانکی ، کارت های دیجیتالی مترو ، حضور غیاب ادارت ، کارت های سلف دانشگاه ها پا به عرصه ی ظهور گذاشته اند و کمتر فردی پیدا می شود که ۱ یا چند مدل از این کارت ها را همراه خود نداشته باشد.کیف مخملی از جنس مرغوب و در رنگ بندی متنوع میباشدکیف مخملی در رنگ بندی متنوع میباشد در 6 رنگ مختلف ...
کیت رنگ مو گیاهی آموس وان، رنگ شرابی ماهاگونی
رنگ موی آموس وان رنگ موی دائمی است که قادر است رنگ موجود موها را تغییر داده، تیره تر یا روشن تر نماید. قدرت پوشش رنگ موی آموس وان برای موهای خاکستری عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است.روغن گیاهی، کراتین، نرم کننده و ویتامین c موجود در این رنگ مو سبب نرمی ،لطافت، درخشندگی و استحکام موها می گردد و از خشکی و شکنندگی موها جلوگیری می نماید.خصوصیات اصلی کیت رنگ مو گیاهی آموس وان، رنگ شرابی ماهاگونی:- درصد کراتین بالا- ماندگاری بسیار بالا- پوشش دهی پر قدرت در مقابل سفیدی موها- دارای عناصر معدنی همچون کلسیم ، فسفر و منیزیم- براق و درخشان با قویترین نرم کننده های طبیعی- درصد آمونیاک پایین که باعث می شود به مو آسیبی نرسد- بدون سایه های قرمزی و زردی همراه با رایحه ای بسیار ملایم- رنگ مویی جذاب و پر قدر ت با ویسکوزیته بالا ( خاصیت اکسیدان پذیری)- حاوی ویتامین E ، B ،C، امگا6 ، امگا3 ، روغن زیتون ، روغن بادام ، روغن نارگیل ، روغن آلوئه ورا ، روغن کنجد ، روغن کرچک ،جوانه گندم- این رنگ برپایه دکلره استشماره پروانه بهداشت رنگ مو گیاهی آموس وان : 56/16165شماره پروانه بهداشت اکسیدان گیاهی آموس وان : 56/16714نکته: قبل از مصرف دستکش مناسب بپوشید. برای رنگ کردن ابرو ها و مژه ها استفاده نشود. از تماس با چشم خودداری شود، در صورت تماس با چشم با آب فراوان شستشو دهید. دور از دسترس کودکان نگهداری شود. دور از نور خورشید و در جای خنک نگهداری شود .روش انجام تست حساسیت:این تست باید 48 ساعت قبل از رنگ کردن مو انجام شود. مقدار کمی از رنگ مو و اکسیدان را مخلوط کنید. سر بطری و تیوب را مجددا محکم ببندید. مخلوط را روی 1 سانتی متر مربع پوست دست در بالای آرنج خود بمالید، 30 دقیقه مکث نمایید و سپس شستشو دهید. ناحیه تست شده را 48 ساعت بعد بررسی کنید. اگر پوست شما نسبت به رنگ مو واکنشی نشان نداده است می توان ...
نرم افزار صورت وضعیت نویسی بر اساس (فهرست بهای 1388) رشته ابنیه
قابل توجه پیمانکاران ساختمانی -مهندسین مشاور- و کلیه مهندسین ساختمان و دانشجویان عمران فروش ویژه نرم افزار صورت وضعیت نویسی با فهرست بهای سال 1388 رشته ابنیه این نرم افزار تحت اکسل می باشد. لازم نیست اکسل بلد باشید. لازم نیست هزینه های آنچنانی بپردازید. فقط اکسل رو نصب کنید و برنامه زیر رو دانلود کنید فقط با چند کلیک صورت وضعیت شما آماده است. برنامه تنظیم صورت وضعیت به منظور تهیه و تنظیم صورت وضعیت های مالی مورد استفاده پیمانکاران، مشاوران و دفاتر فنی و مهندسی طراحی شده است.این برنامه با نرم افزار بسیار قدرتمند اکسل طراحی شده است که به دلیل حجم کم و سادگی کار با آن می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزارهای حجیم و گران قیمت موجود در این زمینه باشد. روش کار بسیار ساده بوده و تنها با وارد کردن شماره آیتم های کارهای انجام شده و چند کلیک به سرعت صورت وضعیت تنظیم و آماده چاپ می گرددکه در نوع خود بسیار جالب و کاربردی می باشد. دیگر نگران دفترفنی خود در شرکت نباشید. اگر مشکلی در حین کار داشتید می توانید با پشتیبانی که آدرس و تلفن آن در داخل راهنمای برنامه موجود است تماس بگیرید. ...
آموزش زبان فرانسوی نسخه 4 رزتا استون با محیط فارسی
آموزش زبان فرانسوی رزتا استون نسخه 4 با محیط فارسی (سطوح 1-2-3-4-5)دارای مجوز رسمی و هولوگرام از موسسه رسانه های دیجیتالبه همراه فایلهای صوتی MP3 هر درس و یونیت بصورت مجزا و قابل استفاده در موبایل و اتومبیل
رزتا استون Rosseta Stone:
برای زبان آموزانی که قصد یادگیری یک زبان از پایه (صفر) را دارند، مجموعه هایی مناسب خواهد بود که نیاز به رابط زبانی خاصی نداشته، و همچنین از ماهیت خودآموز بودن برخوردار باشند. نرم افزار رزتا استون که برای آموزش بسیاری از زبان های دنیا طراحی گردیده است، تمامی ویژگی های یک نرم افزار کامل آموزش زبان را در خود دارد.برنامه رزتا استون، یکی از قدرتمند ترین و کامل ترین نرم افزارهای آموزشی است که برای آموختن یک زبان جدید طراحی شده است. این نرم افزار از طریق ایجاد وابستگی کلمات با اشیاء، زبان را به همان روشی که زبان مادری خود را آموخته اید، آموزش می دهد. نرم افزار رزتا استون از تصاویر برای معنی بخشیدن به کلمات و عبارات استفاده می کند و دستور زبان و گرامر نیز از طریق مثالهایی در زندگی واقعی و روزمره آموخته خواهد شد. با کمک این مجموعه نه تنها توانایی صحبت کردن با اطمینان کامل را کسب خواهید نمود، بلکه ذهن شما قابلیت تفکر به زبان مربوطه را پیدا خواهد کرد. این مجموعه به گونه ای طراحی شده است که زبان آموز به راحتی معانی و مفهوم کلمات را درک خواهد نمود و همچنین با توجه به اینکه ساختار آموزش این نرم افزار زیر نظر روانشناسان خبره طراحی گردیده است، زبان آموز معانی و مفهوم کلمات و جملات را از یاد نخواهد بود.از ویژگی های بارز این مجموعه، امکان انتخاب محیط کاملا فارسی و نصب تمامی سطوح به صورت یکجا، می باشد. نسخه فارسی شده این مجموعه نیاز به کرک نداشته و به سادگی با امکان انتخاب محیط فارسی و انگلیسی قابل نصب خواهد بود. آموزش های این برنامه در قالب نرم افزار های 5 سطحی و ...
بازی فکری مگامایند 50 تکه
اسباب بازی مگا مایند جدیدترین اسباب بازی فکری سال 2017 و وسیله ای بی نظیر برای افزایش مهارت فکری بچه ها است. با اسباب بازی Megamind بانچمز می توانید هر شکلی ( اعداد ، حروف، عروسک و هر چیز دیگری ) به راحتی با فشار دادن و چسباندن تکه های مگنت به یکدیگر درست کنید. بعد از درست کردن هم میتوانید با فشار دادن و کشیدن مگنت ها به راحتی آن ها را از هم جدا کنید. نیازی به چسب ، آب، برق، باتری، کش یا هر چیز دیگری ندارد و قطعات به سادگی بهم می چسبند.ویژگی های اصلی مگا پک ، اسباب بازی فکری بانچمز:
حاوی 50 مگنت رنگی
بدون نیاز به برق، باتری، چسب و هر چیز دیگری
چسباندن و جدا سازی آسان
مناسب برای کودکان بالای 3 سال
افزایش قدرت تفکر، خلاقیت و استعداد درونی کودکان
افزایش مهارت کار با انگشتان
آموزش حروف و اعداد همراه با بازی
رنگ بندی شاد و جذاب
خلق کاراکتر های 3 بعدی 
برای کودکان زیر 3 سال توصیه نمی شود
این اسباب بازی توپ های کوچکی است که به یکدیگر می چسبند و به راحتی نیز از هم جدا می شوند، بچه ها می توانند با چسباندن این توپ ها بهم اشکال 3 بعدی، حروف انگلیسی و فارسی، اعداد و هرچیزی بسازند و برای آموزش و بازی از آن استفاده کنند.
توجه داشته باشید تصاویری که حاوی وسایل جانبی می باشد مربوط به پکیج های 200 تایی و 400 تایی می باشد و پکیج های دیگر فقط حاوی لگو های رنگی هستند. ...
فایرتایر ماشین، موتور سیکلت و دوچرخه، سنسور دار اصل - fire tire
یکی از وسایل اسپرت که بسیار مورد توجه قرار گرفته است چراغ سنسوردار فایر تایر است. شما می توایند از fire tire روی ماشین، موتور سیکلت و حتی دوچرخه استفاده کنید و از درخشندگی آن لذت ببرید.کسانی که صاحب خودرو و وسایل نقلیه مثل موتورسیکلت و دوچرخه هستند به لوازم اسپرت و لوکس علاقه دارند.
این وسیله جلا و زیبایی خاصی به ماشین شما می دهد و برای همه وسایل نقلیه مورد استفاده است.هشدار: دقت کنید که نمونه های غیر اصل و بی کیفیت فایر تایر که دارای نور کم و سنسور ضعیف می باشد را با قیمت کمی ارزانتر خریداری نکنید.ویژگی های فایر تایر سنسور دار اصل:1- بسته فایر تایر اورجینال شامل 2 عدد لامپ سنسوردار به همراه دو عدد سری مخصوص (برای دوچرخه و موتورسیکلت) است که 3 عدد باتری معمولی ساعتی دارد و روی سر والف باد تایر نصب می شود.2- طریقه نصب لامپ فایر تایر بسیار راحت است و در عرض چند ثانیه روی محل باد تایر پیچیده می شود.وقتی شما حرکت می کنید سنسور فعال شده و چراغ ها روشن می شوند و جلوه زیبایی بوجود می آورند.3- شما می توایند از fire tire اصل روی ماشین، موتور سیکلت و حتی دوچرخه به راحتی استفاده کنید و از درخشندگی آن لذت ببرید.4- سنسورهای چراغ فایرتایر موجب می شوند وقتی ماشین بی حرکت است لامپ خاموش باشد که در مصرف باتری بسیار تاثیرگذار است.5- فایر تایر اصلی یکی از محبوب ترین لوازم اسپرت اتومبیل در سرتاسر جهان می باشد.
برند این محصول : Fire tire می باشد. ...
دانلود طرح توجیهی تولید تابلو فرش تمام ابریشم با ظرفیت 60 تخته در سال

سال تهیه : 1390 تعداد صفحات : 12 صفحه تعداد فایل ها : 1 عدد فرمت فایل : ورد با قابلیت ویرایششرکت تعاونی ابریشم متخصص در تولید تابلو فرش تمام ابریشم در ابعاد 100*70 سانتی متر در طرحهای مختلف من جمله آیه شریفه وان یکاد ...... به خط کوفی و طرح های سنتی و طرح های جدید و به روز می باشد.
تولید محصول ما بصورت دستی می باشد.
*مراحل و روش تولید 
مراحل تولید و ساخت محصولات و جریان ورود مواد اولیه اصلی تا مرحله بسته بندی محصولات را تشریح نمایید.
خلاصه طرح
موضوع طرح : تولید تابلو فرش تمام ابریشم
ظرفیت : 60 تخته تابلو فرش در سال
سرمایه گذاری کل : 575288833 ریال
سهم آورده متقاضی : 275288833 ریال
سهم تسهیلات : 300000000 ریال
دوره بازگشت سرمایه : یک ساله
میزان اشتغال زایی : 11 نفر ...
قالب مرکز داده برای WHMCS همراه با قالب سبد خرید
این قالب مخصوص سیستم WHMCS طراحی شده و دارای امکانات و ظاهری فوق العاده می باشد. از مشخصات این قالب می توان به موارد زیر اشاره کرد : کاملا فارسی و راست چین دارای اسلایدر فوق العاده زیبا به همراه 5 عکس اسلایدر دارای منو های کشویی به صورت آبشاری سازگاری با تمام نسخه های whmcs دارای فونت بسیار زیبا و کاربر پسند کاملا اپن سورس وجود فایل پی اس دی اسلایدر (بنر) برای ویرایش ساده تر دارای صفحات اختصاصی : شرهاستینگ ، کلوید هاستینگ، وی پی اس هاستینگ ، رسیلر هاستینگ ، کلینت پورتال و.. ...
تحلیل خطر تعیینی، حداکثر شتاب ممکن از ایجاد یک زلزله
در این تحقیق با استفاده از تحلیل خطر تعیینی، تخمینی از حداکثر شتاب ممکن از ایجاد یک زلزله احتمالی برای شهر اهر تعیین شد. برای این کار از داده های تاریخی و دستگاهی معتبر استفاده شد.اطلاعات گسلهای فعال از کار جناب آقای دکتر حسامی استفاده شد.درمورد گسلهای فرعی از نقشه های زمین شناسی استفاده شد. 14 سورس تعیین شد.برای هر سورس حداکثر بزرگی زلزله قابل وقوع با استفاده از فهرست نامه ها و رابطه کوپر اسمیت تعیین شد.حداقل فاصله سورس تا سایت مبنای محاسبات قرار گرفت.
جدول3-نتایج حاصل ازاعمال روابط کاهندگی درمورد چشمه های مختلف
attenuation relations(for sources)
source
distance
focal_dist
mag
kernel(cm/sec^2)
bor(g)
bozorgnia(g)
not parametter
zare (1999 alborz hor)
source1
14.5
17.6
6.4
240.7
0.220
0.196
-0.71463
77.60657888
tabriz1
79.0
79.6
7.7
146.0
0.130
0.065
-0.94294
42.50783292
s_c2
80.0
80.6
6.2
39.6
0.061
0.020
-1.27112
13.79412924
nir_1
120.0
120.4
6.7
34.2
0.057
0.017
-1.29849
12.89880926
nir_2
132.0
132.4
7
38.4
0.062
0.019
-1.26565
14.49546259
tabriz2
204.0
204.2
7.1
21.2
0.046
0.011
-1.39039
9.470015508
s_m1
124.0
124.4
6.5
27.4
0.051
0.014
-1.35268
10.72530399
source_2
164.0
164.3
6.7
21.3
0.045
0.011
-1.40336
9.078800067
khalkhal
230.0
230.2
7.3
20.8
0.047
0.011
-1.38758
9.514262943
astara_2
184.0
184.3
6.9
21.1
0.046
0.011
-1.39886
9.217923977
درمورد روابط کاهندگی پس از مقایسه آنها در مورد داده های شتابنگاری زلزله اهر رابطه کرنل تطابق بیشتری نشان می داد.پس از محاسبات طبق جدول 3 حداکثر شتاب ممکنه به میزان 0.415g برای سایت به دست آمد.فورمت فایل: wordتعداد صفحات: 12سال تهیه: 1392 ...
نرم افزار ویژه رستوران،کافی شاپ، فست فود،بیرون بر،کافه بستنی و ...
نرم افزار رستوران | صفحه اصلی فروش : شامل نمایش اطلاعات : - گروه های غذایی : هر تعداد گروه غذایی که کاربر در برنامه تعریف کرده است . - نام کامل غذاها : نمایش هر تعداد غذایی که کاربر در گروه های غذایی تعریف کرده است . - کد غذاها : در صورت اختصاص دادن یک شماره به عنوان کد به غذاها ( برای فروش غذاها به صورت کد برای کاربرانی که از دستگاه فیش کیبرد استفاده می کنند ) - نمایش انواع مختلف پذیرش سفارش در یک صفحه شامل : 1- سالن 2- بیرون بر حضوری 3- بیرون بر ارسال توسط پیک ( یکی از نقاط قوت برنامه زعفران نسبت به برنامه های مشابه ، تجمیع انواع مختلف پذیرش سفارش در یک صفحه است که باعث افزایش سرعت پذیرش انواع مختلف سفارش ها توسط کاربر به صورت همزمان و مخصوصا در ساعات اوج کاری خواهد شد .) - انتساب فاکتور به پیک در همان فرم فروش : در صورت انتخاب مدل ارسال توسط پیک ، لیست پیک ها در نرم افزار ظاهر می گردد که این امر نیز باعث افزایش سرعت و عملکرد بهتر کاربر خواهد شد. - نمایش کالر آی دی ( نمایشگر شماره تلفن ) : نمایش اطلاعات تماس های تلفنی تا 8 خط در فرم فروش و درج مشخصات مشترکین در هنگام برقراری تماس به صورت خودکار - درج عملیات مالی شامل : تخفیف ( به صورت عدد و درصد ) 2- مالیات بر ارزش افزوده 3- سرویس ( به صورت عدد و درصد) 4- کرایه ( مخصوص سفارشات ارسال توسط پیک )5- نقدی و اعتباری بودن وضعیت تسویه فاکتور - دسترسی به تمام فرم های پرکاربرد به صورت ویجت در فرم فروش شامل : 1- نمایش لیست فاکتورها 2- اعلام شماره فاکتورها ( به صورت نرم افزاری و با استفاده از اسپیکر کامپیوتر ) 3- موجودی غذاها (درج تعداد برای فروش روزانه) 4- تنظیمات کاربری برنامه ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.