محصولات جدید 2


توپ ( فیلتر ) لباسشویی نوترون محصولی بی نظیر از سری محصولات آب هوشمند ( Smart Water ) می باشد که با قلیایی کردن آب، موجب کاهش چشمگیر استفاده از مواد شوینده می گردد. شما می توانید تا 1000 بار با استفاده از این محصول به راحتی لباس های خود را با ماشین لباسشویی بشویید، به عبارت ساده اگه هر روز از ماشین لباسشویی استفاده کنید تا 3 سال و در صورت مصرف کمتر تا 5 سال می توانید از این محصول استفاده کنید.




پولیش و واکس دوپلی کالر 300 گرمبه منظورپاک کردن وبراق نمودن سطوح فلزی (بدنه خودرو) رنگ شده مورد استفاده قرار می گیرد.
پس از رنگ آمیزی و 
ترمیم سطوح آسیب دیده، با استفاده از پولیش می توانید سطوح اطراف و قسمت رنگ آمیزی شده را جهت تطابق رنگ یکنواخت نمایید.

این پولیش آتش زا می باشد.





چسب پلاستیک-متال وایکن محصولی ایده آل برای تعمیر، نگهداری، ابزارآلات و قالب سازی می باشد.

چسب پلاستیک - متال، محصولی ایده آل جهت تعمیرات سریع و مقاوم، اتصال و پوشش مواد مختلف را با صرفه جوئی در وقت و هزینه امکان پذیر می سازد.

پلاستیک متال ها رزین های اپوکسی دو جزئی هستند که بعد از استفاده بدون تغییر حجم سخت می شوند. همچنین این چسب ها قابلیت ماشین کاری و ابزار کاری پس از خشک شدن را دارا می باشند که به همین علت چسب های پلاستیک متال موارد کاربرد فراوانی دارند.




چسب پلاستیک-متال وایکن Weicon WR محصولی ایده آل برای تعمیر، نگهداری، ابزارآلات و قالب سازی می باشد.

این چسب به صورت مایع بوده و حاوی فولاد می باشد.

چسب پلاستیک متال مدل WR در برابر خوردگی مقاوم است.





خرید فوم براق کننده و پاک کننده لاستیک DUPLI COLORفوم دوپلی کالر به راحتی جاری شده و آلودگی ها را از بین می برد.فوم لاستیک دوپلی کالرمقاوم کننده لاستیک در برابر پوسیدگی می باشد.پس از خشک شدن، ظاهر لاستیک براق می شود.رنگ لاستیک ظاهر اولیه خود را به دست می آورد.





یکی از مشکلات مهم پوشش های بر پایه اپوکسی، مقاومت کم آن ها در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش است. 
بدین منظور از لایه ای از پوشش پلی اورتانی
 پس از اعمال لایه اپوکسی استفاده می شود.  
پلی اورتان پوششی مناسب در برابر نور خوشید است که نه تنها مشکلات اپوکسی را اصلاح می کند، بلکه شفافیت و جلا مناسبی در طول زمان و در برابر عوامل بیرونی از خود نشان  می دهد.






مجموعه ایران شیمی در راستای کمک به تامین کالای صنایع فلزی کشور، اقدام به عرضه محصول پوشش گالوانیزه سرد زینکوت (حفاظت کاتدیک) به صورت مایع و نوع اسپری زینک این محصول نموده است.
لازم به ذکر است این محصول تخصصی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید گردیده است و هیچ تفاوتی نسبت به انواع مشابه خارجی ندارد که به پاره ای از ویژگی های منحصر به فرد آن اشاره می گردد.





مجموعه ایران شیمی در راستای کمک به تامین کالای صنایع فلزی کشور، اقدام به عرضه محصول پوشش گالوانیزه سرد زینکوت (حفاظت کاتدیک) به صورت مایع و نوع اسپری زینک این محصول نموده است.
لازم به ذکر است این محصول تخصصی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید گردیده است و هیچ تفاوتی نسبت به انواع مشابه خارجی ندارد که به پاره ای از ویژگی های منحصر به فرد آن اشاره می گردد.






زینگا محصولی است ساخت کشور بلژیک که موجب گــالوانیزاسیون سطوح فلزی در محل از طریق حفاظت کاتدی می‏ گردد. گالـوانیزه نمودن با زینگا دارای مزایا و ویژگی های منحـصر به فـردی می ‏باشد. زینگا با 96% روی خالص الکترولیت(با خلوصی برابر 995.99%) در لایه فیلم خشـک دارای چسبندگی بی نظیر با فولاد بوده و موجب حفاظت کاتدی سازه فلزی می‏ گردد.


این حفاظت کاتدی توسط روی اتمـایز شده که در زینـگا وجود دارد صورت می ‏پذیرد. حفاظت مــــکانیکی نیز توسط کمپلکس های روی فیلم خشک زینـگا تامین می‏ شود. زینگا در اثر صدمات ناشی از ضربــــات مکانیکی و انبساط و انقباض های حرارتی به هیچ وجه ترک نخورده و دچار آسیب نمی ‏گردد.



حلال مخصوص پوشش گالوانیزه سرد زینکوت (Zincoat)


حلال مخصوص گالوانیزه سرد زینکوت فرموله شده بر پایه آروماتیک ها  جهت تغییر ویسکوزیته پوشش گالوانیزه سرد زینکوت مورد استفاده قرار میگردد.


با توجه به وزن مخصوص بالای این پوشش بدون حلال جهت استفاده از  ابزار  پاششی مثل پیستوله و ایرلس غیر قابل استفاده خواهد بود ، بنابراین بسته به میزان فشار دستگاه میبایست بین 20 تا 25 درصد به پوشش اضافه شده و کاملا مخلوط نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.